http://www.sfvbikenight.com/videos/mc_chase_5.mpg Gick inte så bra... fast det beror ju iochförsig på vilken sida man hejjar på 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Rigge skrev:http://www.sfvbikenight.com/videos/mc_chase_5.mpg Gick inte så bra... fast det beror ju iochförsig på vilken sida man hejjar på![]()
Ja, det var jäklar inte lätt å c. Först såg det ut som en Ninja, se'n en Gixer men skulle kunna vara en Blade oxå...Jason skrev:My home town..!
Vad är det för hoj?

Jason skrev:My home town..!
Vad är det för hoj?
Rigge skrev:Jag tycker det ser ut som en Fireblade![]()
Flyttade du från L.A till Gävle? Det verkar ju dumt...
Swedie skrev:Japp! Det var den förbenade helikoptern.
Chille, dem är inte "kanske" lite hårdare. Dem är MYCKET hårdare. uj uj.. jag råkar veta då jag kan visa dig 4sta böterlappar som diverse CHP och vanliga poliser där har gett mig. Suck...
Har själv åkt fast av en sån där "Sheriff's Helicopter". Fanns ju inte en chans att jag skulle försöka dra när den låg 20 meter framför mig i luften å gubben hängde ut å peka på mig att stanna..
Rigge skrev:Jag tycker det ser ut som en Fireblade![]()
Flyttade du från L.A till Gävle? Det verkar ju dumt...
ähh.. de svenska pelikoprarna toppar väl bara 180?Swedie skrev:Japp! Det var den förbenade helikoptern.
Chille, dem är inte "kanske" lite hårdare. Dem är MYCKET hårdare. uj uj.. jag råkar veta då jag kan visa dig 4sta böterlappar som diverse CHP och vanliga poliser där har gett mig. Suck...
Har själv åkt fast av en sån där "Sheriff's Helicopter". Fanns ju inte en chans att jag skulle försöka dra när den låg 20 meter framför mig i luften å gubben hängde ut å peka på mig att stanna..

kajlyl skrev:ähh.. de svenska pelikoprarna toppar väl bara 180?
men yenkarna har väl trimmade varjanter!
korkat o försöka fly vilket som... stanna o pröjsa som en man![]()
Swedie skrev:jo, jag visste om för många fall där personer försökt fly och sen åkt fast. Det var inte nått jag hade på listan över saker jag ville uppleva.
Chille, nä! Jag fick inte ens böter, även fast helikoptern var precis bakom mig i en uppmätt, 120mph wheelie. hahah.. Dem hade lasern på mig medan jag gjord en liten wheelie där jag stog på sadeln... lol.
man fick böja sig ner inför dem.eisbaer skrev:De, De, De. Om du skriver De på alla ställen där du nu skriver Dem så kommer det bli rätt till 90%!![]()
Hur kom det sig att du inte fick böter?
Marsipulami skrev:För att vara korrekt så toppar de svenska polishelikopterna 220km/h. Ändå gången man kan köra ifrån dem är på en rak motorväg eller dyligt, annars blir det svårt då de har fördelen att ta fågelvägen.
oFFkeFF skrev:Ska de göra 220 ska de ha rejäl jäkla medvind. Kan tala om att de sällan kommer över 180, och blåser det motvind ä det farter kring 140-150. Den gamla modellen vill säga. Den nya däremot toppar runt 280 och har rejält mycket bättre flygegenskaper.
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |