sajk
speedbully.se
R1 wannabe skrev:Grabben här hemma ligger också risigt till för liknande uttalande![]()
hehe, det där kan jag se framför mig när han skriker. =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 wannabe skrev:Grabben här hemma ligger också risigt till för liknande uttalande![]()
Nej, GR finns inte. Ska jag hota dig på PM din jävel?Gustav1 skrev:Det är den där jävla GR:s fel!![]()
MattE. skrev:TJOCKE GÖRAN HJÄLPER NÄR HAN SER NÅGOT FEL PÅ GATAN![]()
![]()
om ni inte vet vad jag pratar om så sa göran till någon tidning
att om han såg ett bråk på gatan så gick han in och stoppade bråket
och tyckte att alla skulle göra så..
dock nämnde han inte sina 20 bodyguards..
![]()
Inte när dom håller på såhär :http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88508 men det finns ju både sjyssta/normala poliser och grisar.chrilla skrev:Det trådstartaren utsattes för kanske var omotiverat, men så länge poliserna inte är otrevliga får man väl acceptera en flygande besiktning utan att knorra.
Men dom kan ju inte dra alla över en och samma kam,tänk om jag sa att alla snutar var svin trots att det finns många bra poliser??Biker66 skrev:KAN det inte vara så att polisen fått rapport om någon som kört vårdslöst, riskerat andras liv, som haft mörk tröja och liknande hoj ??
Drar man i det läget lär inställningen hos polisen höjas omedelbart från misstänkt till skyldig.
IronMike skrev:Inne å tanka hojjen på macken nu inatt .. Polisen gled in för att handla "donuts" eller nåt. Dom parkerade bakom å öppna dörren etc, men såfort dom såg mig, och min sporthoj-tröjja (som jag för engångs skull hade på mig..) så hoppa dom in i bilen, å åkte efter, 2 meter bakom..
Låg bakom ett par hundra meter....Vid nästa rondell dyker en till polis upp. Som snurra runt å lade sig en bit framför mig *suck igen..*
Jag körde fint å lagligt..
Sen, efter att dom "tröttnat" på att jag inte gjort ngt fel, så stoppar dom mig ändå. Varpå jag åker på tidernas längsta rutinkontroll (för att jävlas..?!) Var nyfiken på att höra vad dom ville ist för att låta bli att stanna i vanliga fall.
Vad håller grisarna på med? Det skulle kollas precis allt, intervjua mig, vart jag varit, vart jag skulle. Etc etc. Tog säkert 15 min, minst. De ville knappt ge tillbaks lappen trots att jag kört exemplariskt...
Hade inga sura åsikter om cops förr, men senaste tidens löjliga beteende från deras sida får mig så ruskigt arg, skattepengar som går åt till tot onödigt, de borde patrullera runt lite på ställen de aldrig är på (där det händer saker..) ist för att jävlas.
Var bara tvungen att jävlas tillbaka. Så fort jag fick mitt tillbaks mitt kk i handen, så starta jag hojjen å pulla upp wheelie därifrån, framför ögonen på dom. Skiter i om dom återkallar kortet, jag kommer köra ändå. Nu ere "krig".
![]()
Varför inte kolla hoj och KK när han ändå var på macken istället för och följa efter och irritera i onödan??Chrille skrev:Självklart har snutarna oftast en anledning att kolla upp någon lite extra. Vare sig dom vill kolla om du kör en stulen hoj eller om du normalt sett kör som ett svin så att de har fått in klagomål på dig gång på gång så är det väl inget att gnälla om? De betedde sig sjysst verkar det som.
¨arrow skrev:Hört att det är en del aspiranter ute nu under sommaren, dom hade ju helt sjukt med kontroller och liknande i Östersund förra helgen, detta berodde på att dom gjorde sin sista hel på trafikpolisen, sedan skulle dom ha inne tjänst eller vad det va.... kan ju vara något liknande![]()
Stoppar de vem som helst utan orsak är det onödigt, ja.Skorpan skrev:Men dom kan ju inte dra alla över en och samma kam,tänk om jag sa att alla snutar var svin trots att det finns många bra poliser??
Det håller inte
Visst,håller med,menade bara att dom kunde lika gärna kollat upp han på macken när dom ändå stod still istället för och åka efter och reta upp en i onödanBiker66 skrev:Stoppar de vem som helst utan orsak är det onödigt, ja.
Men, om du som polis får rapport om en vårdslös hojåkare är det din skyldighet att kolla de som stämmer med signalementet, vad vore det annars för vits med poliser?
Skorpan skrev:Visst,håller med,menade bara att dom kunde lika gärna kollat upp han på macken när dom ändå stod still istället för och åka efter och reta upp en i onödan
IronMike skrev:Var bara tvungen att jävlas tillbaka. Så fort jag fick mitt tillbaks mitt kk i handen, så starta jag hojjen å pulla upp wheelie därifrån, framför ögonen på dom. Skiter i om dom återkallar kortet, jag kommer köra ändå. Nu ere "krig".
![]()
bmwjohan skrev:att du blev stoppad tror jag beror på att du har dragit snuten några gånger. du har ju skrivit här att du har gjort det. en kompis till mig har dragit snuten rätt många gånger och han blir verkligen trackaserad av poliserna. dom spionerar på han hela tiden. det är verkligen skrattretande hur mycket tid dom lägger ner på att spana på han. dom har varit vid hans jobb säkert 20-30 gånger och snokat på hans bil och frågat folk som haft rast ifall han jobbar idag och sånt. helt sjukt. dom har även stått och smygit utanför hans hus ett tiotal gånger och frågat hans grannar massa frågor och sånt. jag tror att snutarna pratar ganska rejält mycket om oss getawaysnubbar på fikarasterna och är beredda att göra bra mycket för att sätta dit oss.
nästa gång du blir stoppad helt utan anledning så kan du bara stå där och njuta och skratta åt dom. du vet då att dom vill ta dig så fruktansvärt gärna men har inget på dig. skööööööön känsla![]()
IronMike skrev:Inne å tanka hojjen på macken nu inatt .. Polisen gled in för att handla "donuts" eller nåt. Dom parkerade bakom å öppna dörren etc, men såfort dom såg mig, och min sporthoj-tröjja (som jag för engångs skull hade på mig..) så hoppa dom in i bilen, å åkte efter, 2 meter bakom..
Låg bakom ett par hundra meter....Vid nästa rondell dyker en till polis upp. Som snurra runt å lade sig en bit framför mig *suck igen..*
Jag körde fint å lagligt..
Sen, efter att dom "tröttnat" på att jag inte gjort ngt fel, så stoppar dom mig ändå. Varpå jag åker på tidernas längsta rutinkontroll (för att jävlas..?!) Var nyfiken på att höra vad dom ville ist för att låta bli att stanna i vanliga fall.
Vad håller grisarna på med? Det skulle kollas precis allt, intervjua mig, vart jag varit, vart jag skulle. Etc etc. Tog säkert 15 min, minst. De ville knappt ge tillbaks lappen trots att jag kört exemplariskt...
Hade inga sura åsikter om cops förr, men senaste tidens löjliga beteende från deras sida får mig så ruskigt arg, skattepengar som går åt till tot onödigt, de borde patrullera runt lite på ställen de aldrig är på (där det händer saker..) ist för att jävlas.
Var bara tvungen att jävlas tillbaka. Så fort jag fick mitt tillbaks mitt kk i handen, så starta jag hojjen å pulla upp wheelie därifrån, framför ögonen på dom. Skiter i om dom återkallar kortet, jag kommer köra ändå. Nu ere "krig".
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT