Poliser å hojar!!! hahahaha

Sorry,,,,,,,,, men den är nu med för femtioelfte gången. Men du är säkert lika glad för det.:tummenupp
 
Sorry,,,,,,,,, men den är nu med för femtioelfte gången. Men du är säkert lika glad för det.:tummenupp

Haha, SH består väl mest av folk som reggade sig i aug 2008 så de har missat de femtitio andra gångerna :D
Han är säkert jätteglad :)
 
En polisman som kallade en bilförare för ”djävla idiot” har dömts till 40 dagsböter för förolämpning. Föraren körde mot rött ljus i en korsning i Göteborg, vilket irriterade polismannen.

Polismannen nekade till anklagelserna om förolämpning men föraren, dennes sambo och en poliskollega övertygade rätten om att polismannen faktiskt sade det han sade skriver Metro.

Föraren slapp senare bötfällas för sin rödljuskörning, eftersom det vid en kontroll visat sig att ljusen var ur funktion.

Rättegången skulle ha ägt rum i juni men fick flyttas fram eftersom polismannen befann sig i Tyskland för att titta på VM-fotboll.

Han meddelade tingsrätten att han skulle komma hem i slutet av juni ”beroende på hur det går för Sverige i VM”.

http://www.sr.se/cgi-bin/goteborg/nyheter/artikel.asp?Artikel=927205
 
En polisman som kallade en bilförare för ”djävla idiot” har dömts till 40 dagsböter för förolämpning. Föraren körde mot rött ljus i en korsning i Göteborg, vilket irriterade polismannen.

Polismannen nekade till anklagelserna om förolämpning men föraren, dennes sambo och en poliskollega övertygade rätten om att polismannen faktiskt sade det han sade skriver Metro.

Föraren slapp senare bötfällas för sin rödljuskörning, eftersom det vid en kontroll visat sig att ljusen var ur funktion.

Rättegången skulle ha ägt rum i juni men fick flyttas fram eftersom polismannen befann sig i Tyskland för att titta på VM-fotboll.

Han meddelade tingsrätten att han skulle komma hem i slutet av juni ”beroende på hur det går för Sverige i VM”.

http://www.sr.se/cgi-bin/goteborg/nyheter/artikel.asp?Artikel=927205

hahah fan man blir alldeles varm i själen när man läser nåt sånt =)
 
Käka munkar och köra fiddy's på kontoret när de inte jagar fortkörare, det är väl en bra prestation åt samhället. :rolleyes:
 
Undrar om Svenska polisen handhar stulna hojar på samma sätt?

[YOUTUBE-ID]P2rqJYvuVJg&hl[/YOUTUBE-ID]
 
Haha stackars konstapel, hon lär inte sätta sig på en annan hoj på lääänge :D


//Dio
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top