Poliser Överallt

Wind_breaker

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Yamaha R6
Tjena, ville bara säga att om ni har vägarna förbi eller runt Tingsryd så va med på att det bli häng, dom har bestämt sig att plocka motorcykla, jag har haft häng både i förgår och idag, idag va det riktigt hårt en polare blev tagen fick en mc snut efter sig och dom höll säker runt 200km/h i samhället! frågan är om polisen får göra så men han lyckades iallafall ta min polare, själv har jag bara haft bilar efter mig. har även snackat med en annan kompis vars Far är polischef i tingsryd, (bra kontakt)

han säger att dom ska försöka ta alla mc förare, så ta det lungt eller var beredda på att få det hårt för mc-poliserna som går här är inga fegisar,

MVH,

Wind_breaker skrev:
2408694 Tjena, ville bara säga att om ni har vägarna förbi eller runt Tingsryd så va med på att det bli häng, dom har bestämt sig att plocka motorcykla, jag har haft häng både i förgår och idag, idag va det riktigt hårt en polare blev tagen fick en mc snut efter sig och dom höll säker runt 200km/h i samhället! frågan är om polisen får göra så men han lyckades iallafall ta min polare, själv har jag bara haft bilar efter mig. har även snackat med en annan kompis vars Far är polischef i tingsryd, (bra kontakt)

han säger att dom ska försöka ta alla mc förare, så ta det lungt eller var beredda på att få det hårt för mc-poliserna som går här är inga fegisar,

MVH,

Tack för tippset:tummenupp
Ja mc poliser kan köra. Man får locka ut dom på lite större vägar så skall man nog kunna skaka av sig dom om man nu vågar det. Bättre att köra easy i stället tror jag.
Dom får eller bör inte utsätta andra trafikanter eller den dom jagar i en farlig situation. Men det bedömmer ju polis från polis . Men 200 i en by så hade jag nog pratat med din kompis far. Killen fick ju säkert böter tyvärr men han borde anmäla polisen i sin tur tycker jag.:mad:

Nu är det dags igen.

Fabror Blå står med laser utavför Wallins i Älmhult.

Får kanske ta det lugnt i helgen

Last edited:
Back