Polisens nya hoj?

Blåflagg

Varför kör alla så fort????
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
BMW R1200GS,
Från BikeEvents körning på Mantorp

"Vi fick även fint besök av länsman. Vår "polis" fick även möjlighet att prova på att köra en riktig hoj och jösses vad han körde.. Kul att se folks reaktion när de blev omkörda av en Polis på en R1:a." :hihi

från BikeEvents hemsida

Blåflagg skrev:

"Vi fick även fint besök av länsman. Vår "polis" fick även möjlighet att prova på att köra en riktig hoj och jösses vad han körde.. Kul att se folks reaktion när de blev omkörda av en Polis på en R1:a." :hihi

från BikeEvents hemsida
Man kanske skulle låna ut hojen då och då till snutarna så förstår dem förhoppningsvis lite bättre hur svårt det är att köra lagligt :hihi

Blåflagg skrev:

från BikeEvents hemsida

:va Omkörd av en polis... Jag troode man körde ifrån dom... :D

Efter att ha sett mcsnutar köra hoj ska man tänka en gång extra innan man försöker dra dom. Den hojutbildning dessa killar har i kroppen är inte i närheten av vad vi sporthojsfolk har! Med 350 kg hoj kan dom hänga med moderna sporthojar mycket bättre än ni tror!

Nr:18 skrev:
Efter att ha sett mcsnutar köra hoj ska man tänka en gång extra innan man försöker dra dom. Den hojutbildning dessa killar har i kroppen är inte i närheten av vad vi sporthojsfolk har! Med 350 kg hoj kan dom hänga med moderna sporthojar mycket bättre än ni tror!

Gött att det ät körförbud på polisens hojar här i Jönköpings län då! :yoparty

Blåflagg skrev:

från BikeEvents hemsida
att inte en polis kan ta ett NEJ, dom får inte få såna hojjar, NEJ NEJ NEJ NEJ :lol

du skulle gått fram till honom och sagt att "nu är det min tur att gränsla din älskling" iof så har jag hört att snutar är grisar så det kanske inte är så kul :lol

*ironi*

Nr:18 skrev:
kan bara hålla med om att deras utbildning är ubergrym, och för er småputtar här på SH(inte du nu 18) utan vissa andra småputtar, så är det bäst ni stannar för farbrorn med batongen.
Poliserna här i Gbg iaf, dom tränar fan på att köra ner i diket i 90-100kmh och upp igen. Massa välter men dom ältar skiten tills dom kan det, helt sjukt assså. Så visst kan dom köra sina bumsar bra.

Blåflagg skrev:

från BikeEvents hemsida

Polisen på bilden, det ser verkligen ut som om han trivs lite för bra.

En nuvarande arbetskamrat till mig är föredetta mc-snut.

Make till gubbe att köra fort har jag aldrig sett
Jag har stor respeckt för MC-Poliserna de är dj... duktiga på att köra.

Ravetrancer skrev:
kan bara hålla med om att deras utbildning är ubergrym, och för er småputtar här på SH(inte du nu 18) utan vissa andra småputtar, så är det bäst ni stannar för farbrorn med batongen.
Poliserna här i Gbg iaf, dom tränar fan på att köra ner i diket i 90-100kmh och upp igen. Massa välter men dom ältar skiten tills dom kan det, helt sjukt assså. Så visst kan dom köra sina bumsar bra.

nåja. jag är inte alls så imponerad av deras körning utanför asfalten, :rofl

Vet för ett faktum att polisen har en civil fzs1000 silver. Rullar i söderort.

Nej man ska nog aldrig underskatta MC-poliser. Den enda möjligheten man har att komma ifrån dem är väl på en så rak väg som möjligt där man vet att ens egen hoj toppar mer än vad deras gör.
Som tur var har vi inte några enorma mängder MC-snutar här nere ;)

Jag pratade med en kompis som tar hand om fordonen hos slöddermalms poliser, tydligen så går avtalet med BMW ut snart. Sen kunde de visst skaffa vad som helst. Gärna stora HD:s till allihopa. :gnissla

Jag har för mej att det var någon mc-polis som körde på Knudan med sin tjänstehoj, han körde tydligen j*kligt snabbt där och hängde av en hel del :)

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back