Polisens nya bil!

• Thread starter Thread starter Rocco
  • Start date Start date
Den är ju fet... Men jag tror inte att dom har räknat med vad som kommer att hända på morgonen när dom ska bestämma vem som ska få köra...
-Ja, men du fick ju köra igår juh så nu är det min tur
-Nej, det är min tur
-Men jag då? Jag har inte fått köra alls....

Precis som om poliserna kommer kunna låta bli att leka med den bilen då? :kocko

hehe, då var de tametusan klart! polisen har skaffat sig en redi bil så dom också kan få ställa upp på streetrace och kanske till och med ha en chans.. :tummenupp nämen serriöst alltså, vad ska dom ha en fet sportbil till när dom jagar tjuvar? kul om tjuvarna kör ut på en guppigrusväg... :rolleyes:

fick dom den inte i present när audi (eller vw vem det nu är som äger lambo) hade något jubileum? dom har den till motorvägsövervakning så grusväg blir det nog inte.

*Foxen* skrev:
hehe, då var de tametusan klart! polisen har skaffat sig en redi bil så dom också kan få ställa upp på streetrace och kanske till och med ha en chans.. :tummenupp nämen serriöst alltså, vad ska dom ha en fet sportbil till när dom jagar tjuvar? kul om tjuvarna kör ut på en guppigrusväg... :rolleyes:

Den ska b.l.a användas till ett transportera hjärtan till transplantationer, inte enbart polisiära ärenden. :)

Jorrd skrev:
Den ska b.l.a användas till ett transportera hjärtan till transplantationer, inte enbart polisiära ärenden. :)

nog fan lär dom nog hinna ifram i tid med hjärtat om det är en vetti förare bakom ratten alltid! :tummenupp fybubblan alltså, den bilen skulle man gjärna provköra en sväng... :kär

Har läst om detta för länge sen, tror att dom bl.a mest skulle hålla till på en speciell vägsträcka där det var mycket fartdårar.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back