Polisen tog Mattias idag! HAHAHA!!!

Bingo rox0R.

(Så där, nu torde väl även det yngre klientelet förstå.)

Bingo skrev:
Du kommer ur ett sånt va?

@ RoLLER: HUR GICK DE SEN DÅ? KLÅDDE DE UPP HAN OCH TOG HANS KÖRKORT :mad:

Han (bärneg... apan) gick ur bilen och använde sitt munläder som bara Mattias kan. Och, VISST gick han fri :(

Synd, han borde sitta inne 5 år retroaktivt tycker jag! :mad:

Djävla MC-Hulligan!!!!

RoLLER skrev:
Han (bärneg... apan) gick ur bilen och använde sitt munläder som bara Mattias kan. Och, VISST gick han fri :(

Synd tycker jag. Han borde sitta inne 5 år retroaktivt tycker jag! :mad:

Djävla MC-Hulligan!!!!

Han ser ut som en gullig och oskyldig pojke. Spärra in han på kåken va fan!!!! :mad:
NÄ, DET VAR DET JÄVLIGASTE. EN REJÄL OMGÅNG OCH TIO ÅR PÅ TUKTHUS ÄR DET MINSTA HAN SKA HA :mad:

Fast egentligen åkte jag dit för 153 km/h på 90-väg och blev av med körkortet (6 månader) och fick dryga böter (5000:- :gnissla ). Men kör man budbil talar man inte om sånt för chefen. Därför ljög jag om att jag gick fri. Smart, va?

Mattias skrev:
Fast egentligen åkte jag dit för 153 km/h på 90-väg och blev av med körkortet (6 månader) och fick dryga böter (5000:- :gnissla ). Men kör man budbil talar man inte om sånt för chefen. Därför ljög jag om att jag gick fri. Smart, va?

Ljuger du för din chef,,, kör själv bud och berättade för chefen att jag vart av med lappen...
- jasså sa han... då ses vi imorn då.. du börjar kl 8 som vanligt.. kör sketunge...

ungefär så, han brydde sig föga... :tummenupp

Mattias skrev:

Hmm..... Har du fyllt i tidboken du fick?

Last edited:
De beslagtog min maja också. Jag sa att det var för medicinskt bruk, men det trodde dom inte. Fast dom hittade inte mina roppar! :banana

Åsså försökte dom sätta dit mig för brott mot sexköplagen. Men jag sa att det var jag som fick betalt. MUHAHAHA!!! :rock :rock :rock :rock

Förbannat skön tråd... :rofl :yoparty

Vad som händer killar som t ex RoLLER och Mattias i vardagen, det har minst lika stort nyhetsvärde här på sporthoj.com som vilken nyhet på aftonbladet.se som helst :fakta ;)

skoteridioten skrev:
Förbannat skön tråd... :rofl :yoparty

Vad som händer killar som t ex RoLLER och Mattias i vardagen, det har minst lika stort nyhetsvärde här på sporthoj.com som vilken nyhet på aftonbladet.se som helst :fakta ;)
Minst alltså :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...