Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Du kommer ur ett sånt va?
@ RoLLER: HUR GICK DE SEN DÅ? KLÅDDE DE UPP HAN OCH TOG HANS KÖRKORT![]()
NÄ, DET VAR DET JÄVLIGASTE. EN REJÄL OMGÅNG OCH TIO ÅR PÅ TUKTHUS ÄR DET MINSTA HAN SKA HARoLLER skrev:Han (bärneg... apan) gick ur bilen och använde sitt munläder som bara Mattias kan. Och, VISST gick han fri
Synd tycker jag. Han borde sitta inne 5 år retroaktivt tycker jag!![]()
Djävla MC-Hulligan!!!!
Han ser ut som en gullig och oskyldig pojke. Spärra in han på kåken va fan!!!!![]()
Mattias skrev:Fast egentligen åkte jag dit för 153 km/h på 90-väg och blev av med körkortet (6 månader) och fick dryga böter (5000:-). Men kör man budbil talar man inte om sånt för chefen. Därför ljög jag om att jag gick fri. Smart, va?
Mattias skrev:Fast egentligen åkte jag dit för 153 km/h på 90-väg och blev av med körkortet (6 månader) och fick dryga böter (5000:-). Men kör man budbil talar man inte om sånt för chefen. Därför ljög jag om att jag gick fri. Smart, va?
RoLLER skrev:Hmm..... Har du fyllt i tidboken du fick?
Mattias skrev:Åsså försökte dom sätta dit mig för brott mot sexköplagen. Men jag sa att det var jag som fick betalt. MUHAHAHA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Minst alltsåskoteridioten skrev:Förbannat skön tråd...![]()
![]()
Vad som händer killar som t ex RoLLER och Mattias i vardagen, det har minst lika stort nyhetsvärde här på sporthoj.com som vilken nyhet på aftonbladet.se som helst![]()
![]()
HönaPower skrev:Bingo har lite svårt med Svenskan, inget man ska vara elak över, en del har svårt att lära sig saker bara....
Gustav1 skrev:Vem är Svenskan?
HönaPower skrev:Den där blonda....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |