Polisen stoppar en kille

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
har ju lite svårt att tro att första snubben enbart är en "purse snatcher" eller vad det nu är dom säger :va

Om man försöker fortsätta fly efter en sån där smäll, hur hög är man då? :va

Som sagt ADRENALIN! Jag gick ca 10 meter innan jag föll ihop igen, efter att ha blivit påkörd av en bil (uppskattad hastighet på bil 50-70 knyck) och haft en luftfärd på ca 20-25 meter.

Lika dant när jag körde i diket med knarren bara slet upp den och körde vidare.... ett par minuter senare bultade knä armbåge och klämda blödande fingrar så pass att jag var tvungen att stanna.

Jag hade ingen aning om att jag ens hade klämt fingrarna, jag hade ju handskar på mig och såg inte blodet!

Adrenalin är tunga grejjer :hihi

Som sagt ADRENALIN! Jag gick ca 10 meter innan jag föll ihop igen, efter att ha blivit påkörd av en bil (uppskattad hastighet på bil 50-70 knyck) och haft en luftfärd på ca 20-25 meter.

Lika dant när jag körde i diket med knarren bara slet upp den och körde vidare.... ett par minuter senare bultade knä armbåge och klämda blödande fingrar så pass att jag var tvungen att stanna.

Jag hade ingen aning om att jag ens hade klämt fingrarna, jag hade ju handskar på mig och såg inte blodet!

Adrenalin är tunga grejjer :hihi

Har varit med om liknande situation. Blev påkörd av en Mercedes (heter den Vito, den där fula stora skåpvarianten?) när jag skulle smyga om den i ca 60-70 km/h. Blev en fet highsider med Blackbirden. Jag lyfte upp hojen utan minsta ansträngning samtidigt som jag "samtalade" lite högljutt med Mercedpiloten.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!