polisen Moddar upp sig!

Bilar lär de inte ha några bekymmer att hänga på, men om det är mycket trafik så har ju hojen fördelen att den är smal och kan slinka emellan bilarna lättare :)

TheDude skrev:
Bilar lär de inte ha några bekymmer att hänga på, men om det är mycket trafik så har ju hojen fördelen att den är smal och kan slinka emellan bilarna lättare :)

jag skulle inte villja test i allefall :eek:

tycon1 skrev:
Risken är väll att den där polisbilen själv kommer få fortkörningsböter..eller blir jagad av andra snutar! :hihi

haha, Lite skoj det skulle va att se! :tungan

Coolt initiativ i alla fall!
Många kommer nog tänka 2-3 innan de bestämmer sig för att blyinfatta högerfoten i italien!

:Bugar

KaZ

Hm svenska polisen testade ju för en herrans massa år sedan med ett gäng Porschar. Jo det flesta skrotades samma år, det finns bara någon kvar utav dessa 22? som dom tog in. Nä svenska polisen ska hålla sig till Volvo och Saab.

Qwerty skrev:
Hm svenska polisen testade ju för en herrans massa år sedan med ett gäng Porschar. Jo det flesta skrotades samma år, det finns bara någon kvar utav dessa 22? som dom tog in. Nä svenska polisen ska hålla sig till Volvo och Saab.
Skrotades, menar du att snutarna kvaddade dom?

Micke_Lindstrom skrev:
Skrotades, menar du att snutarna kvaddade dom?

Skojjar du eller? Vet du inte om detta? Jag tror om jag inte minns helt galet att redan första veckan var 11st inblandade i EN konstig olycka och sen bara fortsatte misshandeln av bilar. Om du ser den där polis Porschen ute så passa på och fråga chaffören, han minns sin historia väl om dessa polis bilar.

Qwerty skrev:
Skojjar du eller? Vet du inte om detta? Jag tror om jag inte minns helt galet att redan första veckan var 11st inblandade i EN konstig olycka och sen bara fortsatte misshandeln av bilar. Om du ser den där polis Porschen ute så passa på och fråga chaffören, han minns sin historia väl om dessa polis bilar.
Nej det visste jag inte, jag är inte tillräckligt gammal för att ha varit med på den tiden.
Hur lyckades dom kvadda 11 bilar i en olycka?

hahahha!

Ja eller så köper man sig en hummer å frontar med den där lilla fisbilen så kan dom stå snopna där sen å gråta när deras glidar bil ligger i småbitar!!! :arsele

:rofl :yoparty

Det skulle jag göra om jag var rik! :hihi

Man har nog inte råd med så många sånnadär i slutendan! :banana

maccan#22 skrev:
Ja eller så köper man sig en hummer å frontar med den där lilla fisbilen så kan dom stå snopna där sen å gråta när deras glidar bil ligger i småbitar!!! :arsele

:rofl :yoparty

Det skulle jag göra om jag var rik! :hihi

Man har nog inte råd med så många sånnadär i slutendan! :banana

:D Det här var det bästa inlägget på den här tråden. Alla ggr :rofl

Liknar dataspelet "Need for speed - Hot pursuit" väldigt mycket. Där kör polisen Lambhorgini. :)

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2