Polisen kom när ja körde!

Calleboy

Burn Tires Burn!
Gick med
20 May 2005
Hoj
14E/47cc minimoto
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

Idag (1/6 juni) så kom polisen när ja körde på gatan... Men innan dem hann fram så hann ja se dem och jag drog gasen i botten ända hem... slängde in dunken med bensin i garaget... in med hojjen o hjälmen... sen raka vägen upp te datorn och skriva detta... Vet inte om ja ska köra så mycket mer just på den gatan...(bor mitt i stan :( :( ).... men annars så går de ju...

/// Mvh Carl

Calleboy skrev:

Idag (1/6 juni) så kom polisen när ja körde på gatan... Men innan dem hann fram så hann ja se dem och jag drog gasen i botten ända hem... slängde in dunken med bensin i garaget... in med hojjen o hjälmen... sen raka vägen upp te datorn och skriva detta... Vet inte om ja ska köra så mycket mer just på den gatan...(bor mitt i stan :( :( ).... men annars så går de ju...

/// Mvh Carl

Uuiiilade du hela välgen in i garaget med minimoton?

Fiffan va du är aotlåååå! :4skrika

Jag är lätt impad. Fränt. :rolleyes:

Minimoto-forumet har verkligen bidragit till att höja kvaliteten här på SH :tummenupp.

12-åringar som kör ifrån en förmodad polisbil på en leksaksmoped, kan det bli bättre? Vad kommer härnäst, ett forum för radiostyrda bilar?

Vad var du rädd för skulle kunna hända :va straffmyndig vid 15 års ålder :D

(Var på kinnekulle i helgen och då snackades det om att det skulle/borde bli 18-års gräns på minimoto)

2fast4Some skrev:

(Var på kinnekulle i helgen och då snackades det om att det skulle/borde bli 18-års gräns på minimoto)

Men de skulle ju inte vara kul och bli tagen av polisen.. men´men... de lät ju inte bra dee från kinnekulle :mad: :mad: :mad: :4skrika :4skrika

Last edited:
Calleboy skrev:

/// Mvh Carl

varför tog du den inte bara under armen och gick iväg.... :kocko

2fast4Some skrev:

om vi sejer så här.... DE KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA!!!!

2fast4Some skrev:

Det ja undra är hur de kan bli en åldersgräns på att bryta mot lagen. Att köra minimoto är precis samma sak som att köra en lätt oregistrerad motorcykel utan körkort för det (om man inte har a-kort).

De kan omöjligt bli en åldersgräns mot att göra brott? Säg till mig när man bara behöver vara 18 så ska ja ut o brassa hela dagarna!

Last edited:
Hur vore det om alla minimotomuppar kröp iväg till bike.se istället? Men det är ju klart, då missar vi ju kvalitetsinlägg som det här;
Schnappi skrev:
Enda stället snuten kom var väll på din mors fräna tuttar...
samt trådskaparens ohyggliga upplevelse.

morlock skrev:
Hur vore det om alla minimotomuppar kröp iväg till bike.se istället? Men det är ju klart, då missar vi ju kvalitetsinlägg som det här;
samt trådskaparens ohyggliga upplevelse.

Håller med dig vore ju så synda att missa dessa underbara komentarer, nattens bästa.. klart en 10:a

MR trådskapare, du är min nya idol. Hinna att köra i från snuten och sedan i ilfart sringa upp till datorn och skriva om din ohyggliga upplevelse här. :yoparty
No offence, men kör inte på allmäna vägar med såna pluttar. Be din mor eller far skjutsa dig till en stör öde plats, i stil med Ica Maxis parkering, och ligg där och fräs i stället.

Bilar är hårda, du är mjuk. Fast lite hård är du allt, du blåste ju snuten..- :yoparty :pannkyss :banana

Haha, stackars lillkille... Lyssna inte på dessa gamla gubbar, dom är bara avundsjuka... Självklart får du hänga i minimotoavdelningen på sporthoj.com. Dom berörda gubbtjyvarna kan ju faktiskt själva välja att inte läsa inläggen från den delen av forumet... :D

haha, tycker inte ditt inlägg skiljer sig så mycket från äldre medlemmars inlägg. det är kul att springa från snuten med en minimoto under armen oavsett ålder :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman