Polisen har hittat våra hojar

Maverick_ou812 skrev:
2222910 Gör nu inget dumt....

Grattis till att hojarna är återfunna!

Nä för fan gör som Polisen slå dom med telefonkatalogen så blir det inga märken :hihi

Fan va gött VV att hojen e tillbax, får du fatt på muppjäveln som snodde hojen så ge han ett par extra slag o hälsa i från mig .

Jo,, få dom att skilja på mitt o ditt kan behöva hårda tag... Jag ställer upp direkt och :fatta! :4skrika :död :finger :kulspruta :ajjabajja (tillrättavisar)dom asen..

Dom asen ska fan inte ta fler hojar i sin kärriär, det får man se till...

NICE :) hoppas de mår bra bara o inte e sabbade eller nåt (hojarna då idioterna/idioten som gjorde de kan va bra sabbad)

Volvos parkering

Grattis som fan till hojjarna tebaks!

Det är inte utan att man blir sugen på att läsa den där tråden om vad som hände på Volvos parkering när dom fick tag i killarna som bröt bilar där :)

Eftersom jag enligt polisen har rätt till förundersökningen så kommer jag till att börja med att lägga ut namn,pers nummer och bild om möjligt på ev. gärningsmän. Det är ju den PR som de köpt sig gratis...

Sen kan jag bara spekulera i att han/de kommer att få äta ur ett SUGRÖR 6 månader framöver......jävla kräk!! :mad:

oscar skrev:
2223097 Lånar du ut din hoj sådär hur som helst...? :drool
Ja Oscar,precis HUR som helst, men inte till VEM som helst.....trodde du fatade det :D

Von Vettet skrev:
2224348 Eftersom jag enligt polisen har rätt till förundersökningen så kommer jag till att börja med att lägga ut namn,pers nummer och bild om möjligt på ev. gärningsmän. Det är ju den PR som de köpt sig gratis...

Jag vill också ha hårdare tag och säger inte att jag anser det vara fel att publicera alla uppgifter om idioterna men tänk på PUL både för din och forumets skull.
Är säkert inga problem att sprida de nödvändiga uppgifterna utan att du gör dig olaglig :tummenupp

Det var skönt att dom hittades så snabbt :)
Hoppas det inte har blivit några skador på dom bara. Och skulle där vara det, så är det ju inte ni som i slutändan kommer att betala det.

Happy gazzning! Nu ska jag ut o ligga i hängmattan :cool:

Von Vettet skrev:
2222879 Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

risken är att vederbörande får äta med sugrör under lång tid framöver :fyllisar

Var lite försiktig vad du skriver här och vad du/ni tänker göra.
Jag har inget emot att vederbörande får sig en salt salva men tänker mer på Er.Ibland är det ju så illa att den som råkat ut för nåt och vill hämnas kan åka på kännbarare straff.
Men somsagt jag hoppas ändå att det sköts snyggt och att dom får sig ett minne för livet :rofl

Trodde nästan inte sånt här hände på riktigt!

Måste kännas riktigt skönt att motorcyklarna är tillbaka.
Hoppas nu att polisen får tag i de skyldiga också!

Gör inget dumt nu - hur surt skulle det kännas att dela cell med hojtjuvar?
Ge polis, åklagare etc. en chans först iaf. att skipa rättvisa.

FireSalle skrev:
2224580 Gör inget dumt nu - hur surt skulle det kännas att dela cell med hojtjuvar?
Ge polis, åklagare etc. en chans först iaf. att skipa rättvisa.
Å vilken rättvisa talar du då om?

Härligt att höra VV, en sommar utan VV hade ju inte varit att känna igen :tuttar

Och som du brukar säga det är A´la carte :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...