Polisen e på hugget...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Ska ni visa er i staffanstorp så se upp...
jag pratade precis me en tjejkompis på jobb som kör moppe(20år) hennes moppe går i 49 (medvind o hemlängtan)
Och hon hade blivit stoppad av polisen ,.... för fortkörning .. (klockad på 37km/h)
Dessutom så provade dom moppen o fick upp den i 47 och 46 km/h så räknas det som olovligkörning...

Tillsaken hör att hon kör mellan jobb o hemmet använder hjälmen på huvet..
Polisen i staffanstorp känner sig nog jätte stolta de har tagit en moppedist men alla dom som kör trimmat dvs den gör ca 70+ o utan hjälm o sånt?????
undrar om man vågar stanna om man har legat någon km/h över gränsen verkar vara bättre o sicka sp man inte blir av me körkortet :rolleyes:

Ha de trevligt ute på vägarna :rolleyes:

Jag kommer bli grymt omtyckt när jag söker till polishögskolan, hehe ;) :D

TheDude skrev:
Jag kommer bli grymt omtyckt när jag söker till polishögskolan, hehe ;) :D

Så länge du tar en bira som "glöm att jag sett dig" muta är det lungt... :hihi

PutteLiten skrev:
Så länge du tar en bira som "glöm att jag sett dig" muta är det lungt... :hihi

Jag är nykterist :brynad ...men för en liten provtur så kan jag väl glömma saken, hehe :D

Napsyl skrev:
Men fan då kan man ju inte mobba dig längre utan o få en massa böter ju :rofl

Det tänkte jag aldrig på...f*n vilken grym idé...hoppas att jag blir snut :D :D

Då kan jag krascha så mycket jag vill utan att ni kan säga något, hähä :arsele :hihi

AleX skrev:
Tillsaken hör att hon kör mellan jobb o hemmet använder hjälmen på huvet..
Polisen i staffanstorp känner sig nog jätte stolta de har tagit en moppedist men alla dom som kör trimmat dvs den gör ca 70+ o utan hjälm o sånt?????
Har du missat vad Polisens huvuddirektiv är? Förebyggande verksamhet pysslar man inte med längre. Det är därför man bara pysslar med saker där andelen uppklarade brott kan räknas till 99.9%. Inbrott, stöld, rån etc skriver man av i princip direkt eftersom den typen av brott inte ger fina siffor i statistiken. Däremot fartkontroller ger i det närmaste 100%. Utandningsprov gör man heller inte så ofta eftersom det ger "så lite".

NordhNet skrev:
Så du ska oxå söka? Här har du en till :)

Se där, se där :) Vi kanske blir partners, hehe...isf är det sporthoj.com dekaler som gäller på bilen och hojarna :D :D

TheDude skrev:
Se där, se där :) Vi kanske blir partners, hehe...isf är det sporthoj.com dekaler som gäller på bilen och hojarna :D :D

Fräckt inga poliser så långt ögat kan nå på onsdagsgasset o två stuntande mcpoliser i "våra" filmer tufft :rolleyes:

Till Anders tyvärr så stämmer det du säger, såg precis en tråd när något sett en skum sak o polisen ignorerar... :4skrika

AleX skrev:
Fräckt inga poliser så långt ögat kan nå på onsdagsgasset o två stuntande mcpoliser i "våra" filmer tufft :rolleyes:

Till Anders tyvärr så stämmer det du säger, såg precis en tråd när något sett en skum sak o polisen ignorerar... :4skrika

Man ska ju vara på god fot med medborgarna, så vi får väl bita ihopa och leka med er då :tungan :D

TheDude skrev:
Man ska ju vara på god fot med medborgarna, så vi får väl bita ihopa och leka med er då :tungan :D

He he vi ska nog se till att ni är på god fot med oss.. annar..
Hej komisarje vi har ett band med några poliser på :tungan

AleX skrev:

App app app, det där är hot mot tjänsteman :D :D

AleX skrev:

Telefonkatalog+batong= :näsblod hehehe..."va, övervåld?? näää chefen, han ramlade på batongen...17 ggr"

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back