Polisen e på hugget...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Ska ni visa er i staffanstorp så se upp...
jag pratade precis me en tjejkompis på jobb som kör moppe(20år) hennes moppe går i 49 (medvind o hemlängtan)
Och hon hade blivit stoppad av polisen ,.... för fortkörning .. (klockad på 37km/h)
Dessutom så provade dom moppen o fick upp den i 47 och 46 km/h så räknas det som olovligkörning...

Tillsaken hör att hon kör mellan jobb o hemmet använder hjälmen på huvet..
Polisen i staffanstorp känner sig nog jätte stolta de har tagit en moppedist men alla dom som kör trimmat dvs den gör ca 70+ o utan hjälm o sånt?????
undrar om man vågar stanna om man har legat någon km/h över gränsen verkar vara bättre o sicka sp man inte blir av me körkortet :rolleyes:

Ha de trevligt ute på vägarna :rolleyes:

Jag kommer bli grymt omtyckt när jag söker till polishögskolan, hehe ;) :D

TheDude skrev:
Jag kommer bli grymt omtyckt när jag söker till polishögskolan, hehe ;) :D

Så länge du tar en bira som "glöm att jag sett dig" muta är det lungt... :hihi

PutteLiten skrev:
Så länge du tar en bira som "glöm att jag sett dig" muta är det lungt... :hihi

Jag är nykterist :brynad ...men för en liten provtur så kan jag väl glömma saken, hehe :D

Napsyl skrev:
Men fan då kan man ju inte mobba dig längre utan o få en massa böter ju :rofl

Det tänkte jag aldrig på...f*n vilken grym idé...hoppas att jag blir snut :D :D

Då kan jag krascha så mycket jag vill utan att ni kan säga något, hähä :arsele :hihi

AleX skrev:
Tillsaken hör att hon kör mellan jobb o hemmet använder hjälmen på huvet..
Polisen i staffanstorp känner sig nog jätte stolta de har tagit en moppedist men alla dom som kör trimmat dvs den gör ca 70+ o utan hjälm o sånt?????
Har du missat vad Polisens huvuddirektiv är? Förebyggande verksamhet pysslar man inte med längre. Det är därför man bara pysslar med saker där andelen uppklarade brott kan räknas till 99.9%. Inbrott, stöld, rån etc skriver man av i princip direkt eftersom den typen av brott inte ger fina siffor i statistiken. Däremot fartkontroller ger i det närmaste 100%. Utandningsprov gör man heller inte så ofta eftersom det ger "så lite".

NordhNet skrev:
Så du ska oxå söka? Här har du en till :)

Se där, se där :) Vi kanske blir partners, hehe...isf är det sporthoj.com dekaler som gäller på bilen och hojarna :D :D

TheDude skrev:
Se där, se där :) Vi kanske blir partners, hehe...isf är det sporthoj.com dekaler som gäller på bilen och hojarna :D :D

Fräckt inga poliser så långt ögat kan nå på onsdagsgasset o två stuntande mcpoliser i "våra" filmer tufft :rolleyes:

Till Anders tyvärr så stämmer det du säger, såg precis en tråd när något sett en skum sak o polisen ignorerar... :4skrika

AleX skrev:
Fräckt inga poliser så långt ögat kan nå på onsdagsgasset o två stuntande mcpoliser i "våra" filmer tufft :rolleyes:

Till Anders tyvärr så stämmer det du säger, såg precis en tråd när något sett en skum sak o polisen ignorerar... :4skrika

Man ska ju vara på god fot med medborgarna, så vi får väl bita ihopa och leka med er då :tungan :D

TheDude skrev:
Man ska ju vara på god fot med medborgarna, så vi får väl bita ihopa och leka med er då :tungan :D

He he vi ska nog se till att ni är på god fot med oss.. annar..
Hej komisarje vi har ett band med några poliser på :tungan

AleX skrev:

App app app, det där är hot mot tjänsteman :D :D

AleX skrev:

Telefonkatalog+batong= :näsblod hehehe..."va, övervåld?? näää chefen, han ramlade på batongen...17 ggr"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT