Polisbilder!

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
675:an är väl dussinhoj om någon behöver vara det. Finns ju överallt.. Tack IF.

Trådlyftskung...kanske är en titel du siktar på? Mitt inlägg skrevs juni-08 när hojen funnits på marknaden i två år. Hur den står sig nu i jämförelse med R1:an vet jag inte. Fast jag antar att du kan upplysa mig om det hela. Bara roligt om den gått om R1:an i försäljningen. Gillar när man gör marknadsmässiga framgångar.....

Min tjej säger att snuten på bilden heter Greger och är lite av en lokalkändis i Veberöd pga hans stora organ.

Hur vet hon det?
 
Last edited:

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
4 tuss och indraget körkort en månad, dock förra sommaren så nu är jag på vägarna igen...

2iucp52.jpg

1z55a3c.jpg
 

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
Hojlös
Vill bara klargöra en sak. Så här säger datainspektionen om publicering av fotografier på internet:

Foton där personer kan identifieras betraktas normalt som personuppgifter även om inga namn nämns. Om man på en webbplats skulle vilja publicera foton på till exempel anställda är det ofta nödvändigt att först inhämta samtycke. Även om det rör sig om behandling av personuppgifter i ostrukturerat material, som enstaka bilder på Internet, kan det beroende på sammanhanget behövas samtycke för att undvika risken för kränkning.
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
Skylten han klaga på lr nåt mer?:va

nä, han strök allt men han skulle skicka in ang. att jag inte använde bältet i en bil som inte hade bälte monterat från fabrik. jag vägrade att skriva på någonting främst för att dom påpekade att jag inte hade betalt skatten på min skattebefriate veteranbil.
 

Frulla

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2009
Ort
Norrköping
Hoj
06- ktm 660
nä, han strök allt men han skulle skicka in ang. att jag inte använde bältet i en bil som inte hade bälte monterat från fabrik. jag vägrade att skriva på någonting främst för att dom påpekade att jag inte hade betalt skatten på min skattebefriate veteranbil.

Ja ibland kan man ju undra varför hjulet snurrar men hamstern är död.

(betalt skatten på min skattebefriate veteranbil) ja vafan har du inte gjort det för,,,

Vilka idioter:huvet:huvet:huvet...
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Nån som lyckats dra ifrån en mc snut? jag har aldrig fått häng av nån men är tveksam på om man skulle våga ge sig på att.. Dom är väl rätt grymma på att köra?
Bilarna skiter man ju fullständigt i. :p

prova så vet du.
 

Tjavo

Ride Hard Die Free.
Gick med
6 Jan 2010
Ort
Tingsryd
Hoj
K6
prova så vet du.

Hade jag tagit ut hojen istället för bmw i vår solen idag hade jag antagligen fått chansen att prova.. Det krylla av mc snutar i kalmar idag.

Såg även några bilar ute. Självklart blev man stannad, bara för man möter en polis med blicken så vänder dom direkt. Men det va trevligt att få prata lite med konstapeln.
:)
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Ursäkta kvalisorten. Taget från sovrummet på mitt förrförra ställe. Låg i sängen en söndagsförmiddag och jäste, när man hörde massa hojar utanför. :gnissla


För att vara tråkig så ska jag väl tillägga att det var nån cykel-tävling på gång. Tror det var 12 stycken uppradade allt som allt.

*Inte harkla loska...* :rolleyes:
 

Bifogat

  • DSC00260.jpg
    DSC00260.jpg
    242.4 KB · Visningar: 223

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Ursäkta kvalisorten. Taget från sovrummet på mitt förrförra ställe. Låg i sängen en söndagsförmiddag och jäste, när man hörde massa hojar utanför. :gnissla


För att vara tråkig så ska jag väl tillägga att det var nån cykel-tävling på gång. Tror det var 12 stycken uppradade allt som allt.

*Inte harkla loska...* :rolleyes:

Du skulle gått ner o puttat på den längst ut o sen kutat gärnet :tummenupp
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top