Polisbil fastnar på tågspår efter motorcykeljakt

Korrigera mig gärna om jag har fel,men det ska väl inte vara några större problem att lyfta bilen över spåret. Det satt ju fast bara med ett däck om jag inte minns fel och så var dom ett par stycken?!

raulis skrev:
Korrigera mig gärna om jag har fel,men det ska väl inte vara några större problem att lyfta bilen över spåret. Det satt ju fast bara med ett däck om jag inte minns fel och så var dom ett par stycken?!

1. Dom är poliser
2. Dom är Amerikaner

:hihi

Är förvånad att kameran fick rulla under tiden. Duktigt pinsam situation.

Men vänta lite nu, var det inte leif "Loket" ohlsson som kom i den där tredje polisbilen !

:D

raulis skrev:

Håller med, och till å med fast tåget kom emot bilen så palla dom inte å röra ett finger :rofl

Hmm, är klippet utbytt mot nåt annat? Jag ser en idiot med dödslängtan som kör "chicken" mot tåget som hoppar av precis innan den mosar honom...

RuffRyder skrev:
Hmm, är klippet utbytt mot nåt annat? Jag ser en idiot med dödslängtan som kör "chicken" mot tåget som hoppar av precis innan den mosar honom...

Precis får upp samma.... någon dåre som hoppar fram framför o hoppar undan i sista stund! Iddi!!

//Jocke

Är det bara jag som ser en snubbe gå fram framför ett tåg ochsen hoppar undan ? Där e ju ingen ingen hoj eller pölis :va

Edit:tydligen inte :rolleyes:

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...