Video Polisavrostning

Jag kräver att få veta vad filmklippet innehåller innan jag väljer att se 15 sekunders äckelreklam. Och på så vis bedöma om det är värt det.

Tydligen inte så varma i kläderna eftersom man kraschade och bryter ben.... ELLER JUST DET JA, ABS-bromsarna var ju trasiga=) Ajajaj.

Ser ju inte så dumt ut. Kanske borde skola om sig...
Men vad hör jag Vid 04:43? vArVsToPp på allmän väg?!?! ÄCCSTREEMT BETEÉNDE! Vänta bara tills SMC Skåne får nys om detta :D

(Ironin är underförstådd. Själv tycker jag polisen gasar för lite ibland)

De vill bara spänna musklerna lite inför säsongen för att skrämma de med gasglada handleder :hihi men det gick inte så bra, vurpa och skylla på ABS-bromsarna haha!

Ta in lite R-hojar så ska de se att det blir lite fart på ansökningarna!

Haha vad fula polisens hojar egentligen är, inte undra på att det inte är så många yngre som vill bli mc-poliser, något mer än jag som är sugen på att göra en namnlista för att få in snyggare hojar till poliskåren?? :tungan :hihi

...knappa 200a på rakan? Nä...skall de lura in mig i kåren så lär jag nog få något roligare. :hihi

Kommer att tänka på Dr Albans kampanj för trafiksäkerhet. 10 små moppepojkar skulle ut och åka, en fick problem med ABS:en sen var de bara 9. 9 små moppepojkar...:D

Varför anv. du inte Adblock då ? om du är sån reklamhatare ? Då hade du sluppit både irritera dig så mycket och skriva två inlägg om det. :hihi

Med risk för att föda OT:

Digitala annonser är Sporthoj.com´s främsta inkomstkälla. Adblockar alla och annonsörer önskar statistik så drabbar det sporthoj.com.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...