Polis på sveavägen!

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
Du som fick polisen bakom dig på Sveavägen runt 22-23. Vad hände? Vi började köra småvägar och grejer efter att polisen drog igång blåljusen just när vi körde förbi.
 
Last edited:
Kan vara så att lidali har nåt hon vill berätta :D

Edit: Verkar vara fler som har pratat med polisen.
 
Last edited:
Last edited:
skulle man driva det där företaget skulle man nog kunna dra in bra med pengar en onsdagskväll på svea

det jag menar är att det är väl 2% som inte åker över heldraget linje just där

Ja där finns det stålar att hämta, borde finnas grövre brott att ta tag i :hihi
 
Du som fick polisen bakom dig på Sveavägen runt 22-23. Vad hände? Vi började köra småvägar och grejer efter att polisen drog igång blåljusen just när vi körde förbi.

Fick ett litet tips om att det skvallrade om det här:-) Så lite sent svar men se nedan.

Hon får väl berätta själv men jag tror att hennes kvinnliga charm har sparat 1500 kr :)
Tror det var 1800 och klart man använder det man kan/har ;-)

Hehe, jag får bestämt ta & ringa fröken i morrn :)
Du ringde ju aldrig! :D

Heldragen linje + polis = utrymme för diskussion :hihi
Gud vad du skvallrar!!! Sista gången du får sms ;-)

Bara för att få det klart så var det dubbelheldragen och jag fick en lexa om varför "vi mc-förare" ska vara duktiga på sånt för det kan ju gå så fel osv. Så jag sa väldigt vänlig att det var därför jag kollade flera gånger fram och tillbaka tills det var en ordentlig lucka för att göra det "safe" och att jag då dessutom skulle slippa åka förbi alla testosteron-grabbar så jag hade inte tänkt på heldragen så mycket.
Då hade jag tur att "vi inte har tid att skriva ut böter just nu för att vi har så mycket annat att göra och sparar dig 1800 sek" eller tror det var 1800.

Klart han har rätt, det vet ju alla, var ganska glad att jag kunde hålla käften dock och inte slängde ut mig: Ni bråkar om en heldragen linje när det knappt finns någon trafik ute medan jag sitter på min alldeles nya hoj för att min gamla blivit stulen från garaget BREDVID polisens garage och vart var ni dååå?? VAVA??

Visst lär man ibland i livet också att hålla käften, men det är enormt svårt :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top