Polis krockade med MC

Avarage skrev:
Någon skrev om en semestrande polis och 4 motorcyklister och i samma andetag att polisen är ute efter oss motorcyklister! Lite väl oseröst med tanke på att det de faktum vara kollegor (motorcyklister) till oss som blev skadade vilket kanske inte alltid är så lämpligt att ironisera över! För personen som skrev det kan väl knappast mena allvar!???

// Niklas
Riktar du dig till mig?, för jag skrev det, men jag kan inte förstå vad du skriver här tyvärr.

Silwer skrev:
Riktar du dig till mig?, för jag skrev det, men jag kan inte förstå vad du skriver här tyvärr.

Vad jag avsåg var din kommentar om att "De är ute efter oss!" Tror du verkligen att svensk polis är ute efter oss och att det är därför som poliser som är på semester medvetet krockar med motorcyklister eller aspiranter medvetet svänger ut framför en motorcyklist eller var du ironisk?

// Niklas

Avarage skrev:
Vad jag avsåg var din kommentar om att "De är ute efter oss!" Tror du verkligen att svensk polis är ute efter oss och att det är därför som poliser som är på semester medvetet krockar med motorcyklister eller aspiranter medvetet svänger ut framför en motorcyklist eller var du ironisk?

// Niklas
Jo det var surt ironiskt skrivet, det tråkiga enligt min mening var att det även i det fallet skulle utredas trots att det ju ser ganska solklart ut.
Dessa båda fall handlar ju om bilförare gjorde fel även om de nu råkade vara poliser.

Jag känner till de två personerna på hojjen. Mannen har blivit tvungen att amputera en fot. Tänk hur fort en bra dag kan sluta i en dålig dag..
Så jävla onödig olycka :mad:

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard