polis kontroll

Då hade man tur när man körde till/från lödde innan, för då stod där ingen. Inte vad jag såg iaf :yoparty

E22 södergående vid flyinge avfarten till gårdstånga!

E22 södergående vid flyinge avfarten till gårdstånga!

eh, dom hade skyltat ner hastigheten till 50 och plockade bara in lastbilar när vi körde förbi.....

tror vi körde typ 10-15 min efter er...

du menar på kontrollplatsen va ??

eh, dom hade skyltat ner hastigheten till 50 och plockade bara in lastbilar när vi körde förbi.....

tror vi körde typ 10-15 min efter er...

du menar på kontrollplatsen va ??

Nej, Jinnarp blev tagen strax innan Lund norra. Var nog inte lastbilstyperna.

Hur fan visste du att jag blev taget?

142km/h på 110 väg. 2 månaders indragning och 3600 i böter.

För att du stod så fint i vägkanten när vi dundrade förbi! =)

Höll typ 180, och såg blåljuset, så jag slog av, och sen såg jag en gul hoj med lite lila på, kunde bara vara du!

Vad gjorde du ända där borta? Det är väl inte hemåt?
Surt som fan iaf! :tummenner

Ja det var jag. Tog lunda avfarten ist för gårdstånga, dundrade förbi där i 260, och såg att en annan blev stoppad där, så lite tur att polis nr2 klocka mig när jag hade släppt av på gasen!!!

Ja det var jag. Tog lunda avfarten ist för gårdstånga, dundrade förbi där i 260, och såg att en annan blev stoppad där, så lite tur att polis nr2 klocka mig när jag hade släppt av på gasen!!!

Haha ja, det var det ju då! Ännu mer tur för oss som kom efter, att de hade fullt upp! ;)

Jag har varit av med lappen +3ggr och så blir det ibland. Jag har haft tur att bara blivit av med den på hösten så det har blivit en naturlig avställning.

Gör en samaritisk tjänst nu när du ändå inte kan köra. Låna ut hojjen till switchan om hon är sugen :tummenupp

Gör en samaritisk tjänst nu när du ändå inte kan köra. Låna ut hojjen till switchan om hon är sugen :tummenupp

Har du ändå helårsförsäkring som du inte kan ställa av om du inte säljer den så kan du ju låte henne betala försäkringen och gazza istället ..... hmmmm jag citerar mig själv???

Har du ändå helårsförsäkring som du inte kan ställa av om du inte säljer den så kan du ju låte henne betala försäkringen och gazza istället ..... hmmmm jag citerar mig själv???

Ja det hade ju varit en lösning, men hojen är redan avställd nu, bilen likaså :död
nu väntar 2 långa månader...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...