Polis-kontroll E20

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Vem var du stackars hojbroder som blev stoppad för typ 2 minuter sedan. Hoppas att du inte körde allt för fort :pannkyss tråkigt om säsongen är över...

Vill bara varna alla som ska förbi Alingsås ifrån GBG-hållet. Det är polis-kontroll precis innan stadsgränsen. Vi sitter här på jobbet och tittar på alla som blir invinkade.

Och det är väl nordisk trafik-vecka, så alla i landet kanske ska ta det försiktigt.

Jag ska ner till Vargön utanför Vänersborg direkt efter jobbet och det blir nog lagligt tempo för en gångs skull :hihi Åker dock på östra sidan av Vänern, men man vet ju aldrig... :näsblod

Jag fattar inte att jag haft sån tur när det gäller kontroller.. körde e20 förra torsdagen och fredagen och e4an på tisdagen.. inte en polis nånstans

sharpedge skrev:
Jag fattar inte att jag haft sån tur när det gäller kontroller.. körde e20 förra torsdagen och fredagen och e4an på tisdagen.. inte en polis nånstans
"Knock on wood". Annars åker du dit snart genom att säga att du Aldrig åker fast. ;)

Swedie skrev:
"Knock on wood". Annars åker du dit snart genom att säga att du Aldrig åker fast. ;)
Jag har hamnat i en poliskontroll, men det var för att ngra bönder klagat på att det fanns ngra hojåkare som åkte fasligt fort utanför dom.
Ingen laser som tur va :D

Men fatta det är tråkigt att ligga och haggla i 90 på e20 :P

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP