Video Police z06 vs Triumph S3 (Ernie Vivil)

Det gäller tydligen att hålla tungan rätt i mun när man ser ett sånt här klipp :crash
Den hojen är en så kallad 200km/h in i väggen typ:huvet
Och den går inte att brazza snuten på, nej det var ett dåligt upplägg :hihi

Hade varit lite roligare om Rossi fått köra sin hoj o leka skurk med istället, men då finns det ju risk att hojen hade vunnit, och så kan det ju inte gå till i ett amerikanskt Top Gear program, för där vinner polisen alltid, vi har väl alla sett Cops någon gång? Att det sedan är sjukt fejkat gör det bara ännu tråkigare :(

*lol* The fastest getaway vehicle in the country... Vad jämför dom med då ? HD ? :hihi

Det är väl bara bra för alla skurkar som nu vet att man kan köpa snabbare hoj och komma undan, no problems.

haha shit va folk tar det personligt då.. det är ju underhållning och jag tycker allt att klippet va ganska underhållande, riktigt schysst drifting med både hoj och bil på vanliga vägar får alltid :tummenupp av mig!

riktigt bra för att vara top gear USA dessutom som annars suger nåt jävulskt...

haha fan vad vissa tog det personligt. trevlig rulle, mer sånt!

JAg fick pisk av en Z06 på motorvägen när jag körde 600cc, så jag vet hur grym den kärran är. Däremot spinner mc-killen loss hela tiden och får inte ner kraften i backen, han slajdar i kurvorna, och det syns att allt e bara show. Gör om det med valfri RR förare och en Zx10:a så ska vi se hur resultatet ser ut

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman