Maxout
Mr
Håller på å putsar aluminiumet på hojen men blir långt från nöjd. Vill ha nästan spegelblankt
Å detta är bara resultatet jag får med svinto därefter autosol. Kört med både polermaskin och handkraft på svingen. Kan man våtslipa lite isf vilken grovhet?
Finns det nått smidigt sätt att gå på fälgarna har testat kamikaze metoden att ha motorn på tomgång med 2an i, å ställt upp hojen på depåställ. Å låta motorkraften göra grovjobbet medan jag håller duken mot fälgkanten. Balanseringsvikter och ekrar är farliga så efter att det greppat tag ett par ggr så gav jag upp
Å detta är bara resultatet jag får med svinto därefter autosol. Kört med både polermaskin och handkraft på svingen. Kan man våtslipa lite isf vilken grovhet? Finns det nått smidigt sätt att gå på fälgarna har testat kamikaze metoden att ha motorn på tomgång med 2an i, å ställt upp hojen på depåställ. Å låta motorkraften göra grovjobbet medan jag håller duken mot fälgkanten. Balanseringsvikter och ekrar är farliga så efter att det greppat tag ett par ggr så gav jag upp