polerade hojar...

Fattar inte hur man orkar hålla putsen så fin.. men kreds till den som orkar hålla på å gno hela tiden :tummenupp själv ställde jag in min i garaget för vintern utan att tvätta... :) får väl gno i vår

mooslund skrev:
Fattar inte hur man orkar hålla putsen så fin.. men kreds till den som orkar hålla på å gno hela tiden :tummenupp själv ställde jag in min i garaget för vintern utan att tvätta... :) får väl gno i vår
man behöver inte gno hela tiden:)

Bifogat

• custom2.jpg
    custom2.jpg
    94.1 KB · Visningar: 139
  • r2.jpg
    r2.jpg
    81.8 KB · Visningar: 134
TaGGeN skrev:
det råkade inte vara så att du har köpt den ganska nyligen av en kille i gövleborg.. sandviken för att vara nogranare
japp han heter mattias granat och ska ha all credit för ett ruggigt poler jobb........ tror inte jag skulle ha, varken tålamod eller lust att göra detta super arbete själv.

Victor skrev:
Det skrev varken han eller jag. Däremot så saknade pittbull hoj den 26/9 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=59428

Polarar man ramnummret oxå föresten?
tur att man kan orka lägga ner lite tid på att försöka vara en mr holmes. oxå, känns lite över peppat att bry sig, kanske e så när andra har snyggare prylar och avundsjukan slår till... inte vet jagh men alla ni som längtar efter en lång härlig gas sommar. ett riktigt gott nytt år till er alla från mej....

Back