Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blev en del...möggel skrev:Jo du!!! Endel puttsande!
har en del andra bilder på mina ex, hojar om ni söker på bildarkivet sök efter pittbull mo ni vill .mvhpittbull skrev:blev en del...
härligt att se att folk lägger ner så mycket tid och omtanke på sin hoj. kommer själv säkert antingen köra hojen eller pilla på den. men det där med polerade hojar ... jag förstår inte riktigt grejen. det är lite "pimp my bike" över det. är nästa steg att slänga in en dvd med tft och lite neon? jag tycker det hade varit snyggare med matt svart ram ... lite rr över detpittbull skrev:blev en del...
Skit fin, stå på dig, men du, försökte du inte kränga den för ett tag sen?pittbull skrev:tja hoppas denna kan ge er lite motivation, inför vinterns puts mvh pittbull.
jo då. den ska säljas även nu. man tackar...Hultan skrev:Skit fin, stå på dig, men du, försökte du inte kränga den för ett tag sen?
brinckis skrev:härligt att se att folk lägger ner så mycket tid och omtanke på sin hoj. kommer själv säkert antingen köra hojen eller pilla på den. men det där med polerade hojar ... jag förstår inte riktigt grejen. det är lite "pimp my bike" över det. är nästa steg att slänga in en dvd med tft och lite neon? jag tycker det hade varit snyggare med matt svart ram ... lite rr över det
Victor skrev:Vänta nu, du säger att det är du som polerat den?
Och om du köpte den i höstas, varför är det sommar på bilderna?
Victor skrev:Vänta nu, du säger att det är du som polerat den?
Och om du köpte den i höstas, varför är det sommar på bilderna?
nej det blev oves ...maxximus skrev:Lite OT. Skall du köpa din kawa6-05 i tyskland eller? Sen leverans, du har skrivit mars-05. Det står redan en sådan på mchuset i Malmö. Satt på den idag, kändes helt ok. Lätt som fan, men då var den ju ej tankad. Bara motor o chassi lever upp till ryktena så blir det nog ok.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |