Polerad ram/falgar

Sakke

Drive it like you stole it!!!!
Gick med
17 Jul 2003
Hoj
CBR 600 "Banhoj" -01
Tjenare allihopa!!

Tankte kolla om nagon darute har koll pa hur man polerar upp aluminium pa basta satt. Vad/vart koper man utrustningen och hur det gar till. :confused:

Jag har hort att det ar ett jakla slit att fa allt blankt o fint men va fasiken....Man vill juh vara unik, eller hur. :yoparty

Sa har ni tips o rad.....Hor av er..

Sakke

Sakke skrev:
Tjenare allihopa!!

Tankte kolla om nagon darute har koll pa hur man polerar upp aluminium pa basta satt. Vad/vart koper man utrustningen och hur det gar till. :confused:

Jag har hort att det ar ett jakla slit att fa allt blankt o fint men va fasiken....Man vill juh vara unik, eller hur. :yoparty

Sa har ni tips o rad.....Hor av er..

Sakke

Jag har lite koll på hur man kan göra, men som vanligt tycker jag att du ska tänka på: har du 200 timmar över, har du inte det, LÄGG NER.....

Jag har lagt runt 250 timmar på polering, så jag vet vad jag snackar om nämligen. Detta är inga översittarfasoner, utan en tankeställare som du bör ta.

Men ska du polera, säg till.......

//Fredde

Har ska poleras...

Z Fredde skrev:
Jag har lite koll på hur man kan göra, men som vanligt tycker jag att du ska tänka på: har du 200 timmar över, har du inte det, LÄGG NER.....

Jag har lagt runt 250 timmar på polering, så jag vet vad jag snackar om nämligen. Detta är inga översittarfasoner, utan en tankeställare som du bör ta.

Men ska du polera, säg till.......

//Fredde

Alla tips ar valkomna.....

Som jag forstatt sa funkar det ej med maskin for att det latt blir for varmt. Men en beskrivning pa arbetet vore uppskattat....Lite far man vall slita for att fa hojjen fin for sommaren....

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R