Polera "böjen" till highpipe??

_-Mackan-_

CBR1000 RR 05:a nästa...
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Hojlös
Tjena!
Nån i Helsingborg som vet nån som kan polera upp en blästrad "böj" till mitt highpipe?? eller någon annan som kan göra det till en vettig peng??:gnissla
Har nämligen fixat ett highpipe men böjen e som sagt blästrad! vill ha den polerad...(den e rostfri)
Tacksam för svar!

Last edited:
Läs stickyn om polering för dummies och gör det själv. Hela mitt avgassystem är rostfritt och det går att hålla rätt bra i skick med Biltemas fälgrengöring. Du läste rätt. den tar hand om den lätt guldbruna nyansen rostfritt får av värme och sedan autosol.

Anders R skrev:
Läs stickyn om polering för dummies och gör det själv. Hela mitt avgassystem är rostfritt och det går att hålla rätt bra i skick med Biltemas fälgrengöring. Du läste rätt. den tar hand om den lätt guldbruna nyansen rostfritt får av värme och sedan autosol.

Japp, jag ska polera det själv...provade en bit idag och det gick bra som fan! men tack för tipset om underhåll med fälgrengöringen!

jag hjälpte farsan att polera upp en hel motor....och man får ha tålamod för det tar tid..... vi vattenslipa förhand och sen polera vi d med polertrissa...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back