Polen visar vägen...

Jag hänger inte riktigt med... Kemisk kastrering = impotens? Hur ska man annars kunna motverka att drulen används till samma ändamål igen?

Det minskar sexualdriften, vilket (förhoppningsvis) leder till att de inte våldtar någon under tiden de medicineras.

är du helt hundra? Det skulle, om jag misstolkar dig rätt, betyda att alla beslut som tas är de bästa? Jag låter mig tvivla lite i alla fall.

Klart bättre och mer genomtänkta än slumpmässig oinsatt nolla som bara skriker nackskott vad det än gäller. Hur tror du att man blir politiker? Tror du dom snurrar på ett jättestort hjul för att tillsätta statsministerposten eller är det så att man måste vara erfaren, insatt i hur saker fungerar, vilka konsekvenser olika beslut kan få och så vidare?

Last edited:
Klart bättre och mer genomtänkta än slumpmässig oinsatt nolla som bara skriker nackskott vad det än gäller. Hur tror du att man blir politiker? Tror du dom snurrar på ett jättestort hjul för att tillsätta statsministerposten eller är det så att man måste vara erfaren, insatt i hur saker fungerar, vilka konsekvenser olika beslut kan få och så vidare?

Hur man gör? Ofta beror det väl på att man är bra på att prata helt enkelt.

Att politiker i allmänhet skulle vara smartare och mer insatta än andra individer tror jag inte på. I en perfekt värld borde dom väl vara det, men vi lever inte i någon perfekt värld.

Politiker blir man när man inte klarar av att ha ett riktigt jobb.

Kanske jag skulle bli politiker? :va

Klart bättre och mer genomtänkta än slumpmässig oinsatt nolla som bara skriker nackskott vad det än gäller. Hur tror du att man blir politiker?

Man börjar i nåt ungdomsförbund under gymnasietiden. Man lär känna folk, ställer upp i några kommunvallistor. Sen tuggar det på. Utbildning?
Mja. I vissa fall, kanske.

Ex: Miljöminister Carlgren. Lärarutbildning tidigt 80-tal

Folkhälsominister Larsson; Mellanstadielärare mitten 70-tal.

Justitieminister Ask; Gymnasieexamen, Internationell ekonomi sent 70-tal

Näringsminister/Vice statsminister Olofsson; Ingen utbildning registrerad.

Helt fantastiskt... En STOR jävla massa hade platsat av folket. God morgon.

Lyckhjulet är mer närmre sanningen än meriter, tro't eller ej.

Edit: http://regeringen.se/sb/d/113 välj runt lite bland dessa "experter", välj sedan biografi. Underhållande eller bara obehagligt?

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...