Polarn som vurpar med sin nya kawa kx250 :)

Är det inte så att du egentligen är avundsjuk för att han faktiskt har en hoj att vurpa på?:D
 
Han är ju riktigt jevla skraj när han åker fram :hihi kunde bara gått på ett sätt.
 
Han är ju riktigt jevla skraj när han åker fram :hihi kunde bara gått på ett sätt.
Varför funkar inte min youtube spelare?
Den spelar 2sek sen fryser den.

Provade o installera nyare modell men ikke???

D-M, du vet säkert....
 
Varför funkar inte min youtube spelare?
Den spelar 2sek sen fryser den.

Provade o installera nyare modell men ikke???

D-M, du vet säkert....

jotob har hängt sig i webbläsaren eller något. prova att starta om internet så skall det nog gå bättre
 
hmm skulle inte ens kalla det där för vurpa.
Köp en cross kör några år kommer du förstå vad jag menar.
 
Varför funkar inte min youtube spelare?
Den spelar 2sek sen fryser den.

Provade o installera nyare modell men ikke???

D-M, du vet säkert....

Du gjorde dig rolig över mig i min "hjälpa gammlon med yt tråd"


Your on your own now!:mad:
 
Är det inte så att du egentligen är avundsjuk för att han faktiskt har en hoj att vurpa på?:D

Det är jag som sitter på den andra nya kawan med vita foxkläder :) Så jag har också nåt att vurpa med :)

Hur mycket gick sönder på crossen? Klarade sig bågen lika bra som din polare?

Bakskärmen + stänkskärmen gick sönder, och styret vred sig en aning, men annars så klarade den sig utmärkt, det där var inte slutet på körandet den dagen :) Dvs igår :P

Är ni vid torkelsbo o leker? rolig sandgrop..

Nej, Bålsta grusgrop är det

Han är ju riktigt jevla skraj när han åker fram :hihi kunde bara gått på ett sätt.

Yep man ska inte tveka i det läget :P
 
Last edited:
jag skulle som påfyllnad för det andra inte vilja kalla det där ett hopp. visste inte att man kunder vurpa när man åkte över sådana knölar ^_^.

han är helt blå på o köra eller?
 
Ja Bålsta grusgrop är ju ett jäkla bra ställe, synd att dom har bunkrat in hela skiten med stora stenar så man inte ska kunna åka där :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top