polarn kanske förlamad

Det enda man kan göra just nu är att vänta och se , men var där och stötta och peppa honom.. Hoppas det löser sig bra ! Mvh // Teddy

Hört någe nytt ännu tatt2d?
I tidningen stog det nått om att han bara brutit benet och hade skrapsår, fast det är ju iofs gammal info.

tatt2d skrev:
okej jag vet att det är inte hastiheten som gör det vurpade i 100-110 skrapsår bara och jävligt ont i kroppen hur har dy återhämtat dig då??

Jag är väl ett dåligt exempel i ditt läge då jag är förlamad sedan olyckan, men jag hoppas innerligt att det går bättre för din polare!

fy fan va tråkigt det är att höra sådana saker..
hoppas att du håller dej stark för det behövs!

hälsa honom att aldrig sluta tro, slutar mhan med det så slutar hoppet oxå..
desto längre hoppat går desto svårare är det att få det tillbaka..

alla lyckoönskningar från // jenna

Jag hoppas det att det går bra för honom. Själv bröt jag ryggen i en bilolycka för ganska exakt 3 år sen, och mår riktigt bra efter omständigheterna. Måste ligga i och träna som fan men det är det ju självklart värt. Körde mc på den tiden med men var tvungen att sälja på grund av skadan men nu kör jag igen. Hälsa honom att ligga i och träna ordentligt. Det tar tid att repa sig men det kan gå! Om inte annat så stötta honom han behöver allt stöd han kan få!!!

/Christer

vi fick svaret på eftermiddagen idag och han kommer aldig att kunna gå igen han inte hjälp om han haft ställ lr rygg skena säger lakarna ganska säkert hade inte hjälpt den typen av skada.. tur nog har han massa kopisar som kommer att stöta och så men känns så overlikt som tur är jobbar man inom sjukvården så man har ju jobbat med sånt här och gör fortfarande men är orolig hur han kommer klara det...

Aldrig mer kunna gå igen... det är inte rättvist. Men han lever och det är mycket att glädjas åt faktiskt. Han finns ju kvar och är inte borta för alltid.

Tråkigt att höra , han har livet i behåll iallafall.. Men frågan är ju Vilket slags liv man får efter en sådan här sak inträffar =/ Tråkigt , jag beklagar!, :(

tatt2d skrev:
vi fick svaret på eftermiddagen idag och han kommer aldig att kunna gå igen han inte hjälp om han haft ställ lr rygg skena säger lakarna ganska säkert hade inte hjälpt den typen av skada.. tur nog har han massa kopisar som kommer att stöta och så men känns så overlikt som tur är jobbar man inom sjukvården så man har ju jobbat med sånt här och gör fortfarande men är orolig hur han kommer klara det...

Vad kan man säga....

Känner att ja blir ledsen och funderar över varför de är så jävla orättvist.

Varför är allt som är roligt farligt :confused:

Tyvärr händer detta jag har åkt denna sträcka hundratals ggr utan att sett ett rådjur någonsin de e för djävligt helt enkelt.
Hoppas killen inte ger upp och kommer igen.

Inte kul alls.. :(

Men helre rullstol än begravning.

zykl0n skrev:
Men helre rullstol än begravning.

håller med, hellre rullstol än begravning, går ju fortfarane och köra mc när man sitter i rullstoll och köra bil och det, så livet är ju inte slut för det, men samtidigt tråkigt.., kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att vakna upp en dag och inte kunna gå...

Håller tummarna för att allt går bra för din polare, oerhört tråkigt att höra!

:( :( :(

/Marcus

Edit: hann inte läsa igenom allt innan jag svarade och nu känns det ännu värre. Det finns ju folk som lyckats hämta sig från en sån skada oavsett vad läkarna sagt och jag hoppas att din kompis är en av dom!

ja vad ska man säga, jag är mållös.. hur kan nåt sånt här hända? :( Det måste kännas helt... Det är inget som går att beskriva med ord. Men se till att stötta honom till 110%! Det viktigaste jusst nu!

det är bara det att jag vet att han hellre hade dött än det här han har sagt det förrut med. Prata med hans mamma igår då hade han sagt på kvällen att han ville dö. Jag vet att vi måste få honom på andra tankar men jag tror inte han ser det från sin sida av sjukhus sängen..

tatt2d skrev:
det är bara det att jag vet att han hellre hade dött än det här han har sagt det förrut med. Prata med hans mamma igår då hade han sagt på kvällen att han ville dö. Jag vet att vi måste få honom på andra tankar men jag tror inte han ser det från sin sida av sjukhus sängen..

Kan inte vara roligt att få ett sånt besked, att inte kunna gå :( Hoppas han kommer på bättre tankar

Ber också en bön för honom.

grymt tragiskt...

tatt2d skrev:

Så säger nog alla och efter ett tag så kommer man nog förbi det kanske.
Man brukar kunna anpassa sig efter ett tag.

Gör det klart för honom att livet inte är slut även om det nästintill är omöjligt att se just nu.

Tragiskt verkligen....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...