Polarens svensexa

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Bästa polaren ska gifta sig nu till hösten. Jag har aldrig arrangerat en svensexa innan eller ens varit med på en svensexa tidigare. Så lite tips och idéer på kul saker man kan göra runt Hbg vore bra. Samt lite hur en svensexa ska gå till. :fyllisar
Allt råd och dåd e välkomna :)

Bara att gå in på den där "roliga" affären på Väla, köpa ett diadem med två lysande kukar, sedan sätter ni en skylt runt om honom där det står "Kukhuvud" och kör runt honom i en kundvagn... Eller kanske inte..

Polarna klädde ut en kille i borat-bikinin på stranden och tvingade honom att gå runt i stan och sälja riktigt fula bilder på sig själv (som de tryckt upp och laminerat) för 10:- st... han hade 20st tror jag och dem 200:- fick han handla för på myrorna som han sedan skulle ha på sig en stor del av dagen... och massa annat skit fick han göra.

hehe roliga förslag, dock tror jag inte att polaren skulle uppskatta det spec mkt.
Hade någon fundering på folkrace - om man skulle kunna hyra det för ett sånt här evenemang typ som gocart. Någon som vet om det kan låta sig göras?

jag och några kompisar, anordnar en svensexa som börjar nu på fredag och över helgen.

berättar hur det var och vad vi gjorde när vi är tillbaka igen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti