Pokerspel på nätet (Multipoker)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
En fråga till er som spelar på multipoker.com! brukar dom ringa upp och kolla så att uppgifterna stämmer? blev lite misstänksam.

Det ringde en dam som ville kolla så att uppgifterna stämde,så hon rabblade upp Adressen,mitt namn personnummer och summan jag betalat in via kortet.Slutligen ville hon att jag skulle säga dom 4 sista siffrorna på(eller första) mitt Mastercard ,jag blev misstänksam och sa att hon inte hade med det att göra men hon insisterade på att hon skulle säga dom 2 första och jag sedan säga dom andra 2....Hmmm..Jag vägrade iaf.Är detta skumt eller ringer dom upp alla sina kunder?

Jag fick ett likadant samtal när jag reggade mig,, är nog inget skumt med det där... har mina pengar kvar iallafall...

(ända tills på lördag när jag ska köpa hoj!! :banana )

Sundance Kid skrev:
Jag fick ett likadant samtal när jag reggade mig,, är nog inget skumt med det där... har mina pengar kvar iallafall...

(ända tills på lördag när jag ska köpa hoj!! :banana )

Okej!! Precis det svaret jag ville ha!! :tummenupp

Tackar:)

///Mackan

Dom ringde upp polaren o frågade samma sak. Dom e väl bara noggranna, vilket e bra.

Edit: Tycker ni att teckensnittet ser skummt ut? Eller e det bara jag :va

De ringer innehavaren till det konto som det sätts in pengar ifrån, vilket är bra för säkerheten. Eller rättare sagt för att kolla upp så att det verkligen är innehavaren...

Dom har ringt även mig , har pengar kvar på kontot än iaf :tummenupp
Hoppas att dom ringer snart igen o bjuder över en att sitta på nån lyxbåt för att spela lite :D

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D