Pokerrum

honkiie skrev:
Går ju bara spela mot folk som kan spela, omöjligt att vinna mot idioter.
Live spel slår allt så enkelt e de! (lägg ner allt nätpoker!) vi spelar varje fredag, går INTE att jämföra me skitnätpoker!

abstruse skrev:
Varför bara göra det ena när man kan göra båda?

Edit: Mäh! Så tog han bort inlägget? :mad:
Jag gjorde bara om det lite ;)

Vad är det för nackdel med att korten kommer fort? Tycker precis tvärtom.

mb skrev:
Vad är det för nackdel med att korten kommer fort? Tycker precis tvärtom.

Är väl måhända en nackdel för sämre spelare samt en del lirare som kör ett flertal bord samtidigt.

Precis vunnit en tusenlapp på 10-dollarsturneringar. Tur att det finns nåt meningsfullt att sysselsätta sig med under julhelgen :banana

Hur kan man anse att Partypoker.com går snabbt???

Då har du inte lirat på många klienter... :D

M.G.F skrev:
Hur kan man anse att Partypoker.com går snabbt???

Då har du inte lirat på många klienter... :D

jag tycker det går alldeles för snabbt, man vill ju ha lite spänning, inte bara att det rasslar till höger och vänster...nu har jag testat ett gäng under dagen och tvingats till att skapa en jäkla massa konton...men va fan, det finns ju ingen bra alls...ska det vara så förbaskat svårt att göra en klient där korten kommer fram liiite långsammare så man som spelare kan få uppleva liiite spänning...so far är ju faktiskt unibet och 24hpoker de bästa siterna ur den synvinkeln, sedan har de en massa andra problem, men det är en annan femma...funderar på att lägga ned spelet helt om jag inte kan hitta en annan klient snart...nån som har något bra förslag?

Men är det någon som kan förklara varför inte båda spelarnas kort visas när man tex synat en all-in? Detta gäller Ladbrokes.

MiZou skrev:
jag tycker det går alldeles för snabbt, man vill ju ha lite spänning, inte bara att det rasslar till höger och vänster...nu har jag testat ett gäng under dagen och tvingats till att skapa en jäkla massa konton...men va fan, det finns ju ingen bra alls...ska det vara så förbaskat svårt att göra en klient där korten kommer fram liiite långsammare så man som spelare kan få uppleva liiite spänning...so far är ju faktiskt unibet och 24hpoker de bästa siterna ur den synvinkeln, sedan har de en massa andra problem, men det är en annan femma...funderar på att lägga ned spelet helt om jag inte kan hitta en annan klient snart...nån som har något bra förslag?
vad är det för fel på 24?

MiZou skrev:
felet är att de är samma som unibet och har så många tekniska problem...annars gillade jag verkligen färgsättningen och tempo...
Jo, lite ibland.. .som just nu finns det bara en enda sit&go men det brukar vara fullsmockat.,... berodde på några problem de hade igår har jag för mig.

IronMike skrev:
KAN INTE BARA ALLA SLUTA SPELA POKER!!!!!!!!!!!????????

jävla hysteri,. det har funnits i typ flera tusen år, senaste året så har det blivit fluga å alla tror sig bli miljonärer på det...

Jag börja lira för 10 år sen innan ens nätpoker fanns, då fanns knappt internet. Nu spelar små barn på rasterna. Vi lira bandy & fotboll / kurragömma på våra raster. Ok, vi som var kinky lira "vem tar vem".. Men ändå.

Det är sjukt vilka "höjder pokern nått", om ett par år är allt lugnt igen, medan några få sitter på allt kapital å gnuggar händerna..

Då kanske det iofs är inne med "finns i sjön istället"

:huvet

:tummenupp kunde inte sagt de bättre själv.

ett till dilemma alla talar om när dom vinner men ingen talar om när dom förlorar. har säkert 20 kompisar som lirar och ibland har man hört dom allra konstigaste bortförklarningarna varför dom inte har pengar till semestern eller vill låna 3000 till hyra.. men när dom vinner 1000 kr då ska de minsan tala om för alla hur duktiga dom är.... finns bättre sätt att göra pengar på än poker.

Allvarligt..

..går det att göra några större pengar på poker om man är skapligt kunnig ?
Då menar jag +10k iaf..

Eller är det bara för spänningen och att det är kul :) ?

Jonathan skrev:
..går det att göra några större pengar på poker om man är skapligt kunnig ?
Då menar jag +10k iaf..

Eller är det bara för spänningen och att det är kul :) ?

Har två kompisar som båda har köpt nya bilar på sina pokervinster 150k+

Sen har jag andra kompisar som gått 10k~ back med...

mb skrev:
Det är som att spela fightingspel mot nån som inte gjort det förut, de bara nöter och så vet man inte vad fan man ska tro och så vinner dom. Oförutsägbara dumma jävlar som följer med vadsomhelst

Back