Pokerrum

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
God Jul på er!

Jag har precis avslutat mitt pokerkonto på Unibet efter att ha blivit alltför upprörd över alla tekniska problem som de har samt en hel del "unibet-rivers" som inte fallit till min fördel.

Jag kollade runt lite fort och signade upp på partypoker.com, vilket visade sig snabbt vara ett dåligt val. Så jäkla dåligt var det ju, korten kom fanimej så fort att man knappt hann se vad det var och pengarna bara flög runt på bordet. Så jag tänkte, nej, jag tar ut mina stålar och skiter i detta. Men icke, då var jag tvungen att ha minst 50 dollars på kontot för att få ta ut något, så jag gamade upp skiten, så var ska jag spela?

Mina krav är:
* korten ska komma ganska långsamt så man får lite spänning
* det ska finnas sit & go-turneringar som är ganska billliga för typ 1 dollar eller 1 euro
* det ska vara enkelt att plocka ut stålar om man råkar ha fru fortuna på sin sida...

ha det gott allesammans!" :banana

Expekt.com

Har spelat där i ett och ett halvt år, tycker fortfarande det är schysst och har inte tänkt spela nån annan stans...

imaster skrev:
Expekt.com

Har spelat där i ett och ett halvt år, tycker fortfarande det är schysst och har inte tänkt spela nån annan stans...

hmm.. om jag inte missminner mig så va de där som man hade typ 7 sekunder på sig å välja vad man ville göra

lite för lite tid ibland.. elelr ja.. oftast

jag har provat säkert tio olika pokersidor och har kommit fram till att 24hpoker är den absolut bästa... prova det

våga vägra expekt. så fort vi spelar poker och någon får in runner runner så säger man att det där var expekt som satan. Folk är så förbannat dumma och tjänar på det. Går ju bara spela mot folk som kan spela, omöjligt att vinna mot idioter.

jag spelar ppå Betsson.. tycker det e bra upplägg många bord, många svenskar.. privata spel och turneringar,

KAN INTE BARA ALLA SLUTA SPELA POKER!!!!!!!!!!!????????

jävla hysteri,. det har funnits i typ flera tusen år, senaste året så har det blivit fluga å alla tror sig bli miljonärer på det...

Jag börja lira för 10 år sen innan ens nätpoker fanns, då fanns knappt internet. Nu spelar små barn på rasterna. Vi lira bandy & fotboll / kurragömma på våra raster. Ok, vi som var kinky lira "vem tar vem".. Men ändå.

Det är sjukt vilka "höjder pokern nått", om ett par år är allt lugnt igen, medan några få sitter på allt kapital å gnuggar händerna..

Då kanske det iofs är inne med "finns i sjön istället"

:huvet

Last edited:
IronMike skrev:
KAN INTE BARA ALLA SLUTA SPELA POKER!!!!!!!!!!!????????

jävla hysteri,. det har funnits i typ flera tusen år, senaste året så har det blivit fluga å alla tror sig bli miljonärer på det...

men om de inte fanns wannabe pokermiljonärer så skulle de inte finnas lättförtjänta pengar för nåra skillade få.. ellerhur...

heimdal skrev:
men om de inte fanns wannabe pokermiljonärer så skulle de inte finnas lättförtjänta pengar för nåra skillade få.. ellerhur...
hann inte editera klart... ;)

heimdal skrev:
vad gör du uppe.. borde du inte sova istället för å editera inlägg :hihi

eller du kanske e tomten :näsblod
hoe hoe hoe, good jul, mkt att göra imorrn.. ;) inte ens klar med alla klapparna :3freak

IronMike skrev:
hoe hoe hoe, good jul, mkt att göra imorrn.. ;) inte ens klar med alla klapparna :3freak

jag gjorde allt sånt igår.. va ute i god tid.. började halv 18 :D å här i byn stänger allt kl 18 :D

heimdal skrev:
jag gjorde allt sånt igår.. va ute i god tid.. började halv 18 :D å här i byn stänger allt kl 18 :D
Själv fick man köa en timma till farsta centrum,. ett öde centrum utanför centrum *suck*,.tydligen skulle fler dit :huvet :tomten

Har spelat på Expekt tills dom bytte klient. Nu är det Ladbrokes som gäller, precis som expekt var förut. :tummenupp

MiZou skrev:
God Jul på er!

Jag har precis avslutat mitt pokerkonto på Unibet efter att ha blivit alltför upprörd över alla tekniska problem som de har samt en hel del "unibet-rivers" som inte fallit till min fördel.

Jag kollade runt lite fort och signade upp på partypoker.com, vilket visade sig snabbt vara ett dåligt val. Så jäkla dåligt var det ju, korten kom fanimej så fort att man knappt hann se vad det var och pengarna bara flög runt på bordet. Så jag tänkte, nej, jag tar ut mina stålar och skiter i detta. Men icke, då var jag tvungen att ha minst 50 dollars på kontot för att få ta ut något, så jag gamade upp skiten, så var ska jag spela?

Mina krav är:
* korten ska komma ganska långsamt så man får lite spänning
* det ska finnas sit & go-turneringar som är ganska billliga för typ 1 dollar eller 1 euro
* det ska vara enkelt att plocka ut stålar om man råkar ha fru fortuna på sin sida...

ha det gott allesammans!" :banana

Pokerchamps.com brukar jag spela på :tummenupp

God Jul på er alla

goodfella skrev:
Har spelat på Expekt tills dom bytte klient. Nu är det Ladbrokes som gäller, precis som expekt var förut. :tummenupp

Medhåll, såväl Expekt som Parbet är kass sedan de bytte såväl klient som nätverk. Ladbrokes har kvar den "gamla" klienten, men tyvärr är ju nätverket lite mindre och har bl a inga jänkare. Letar också nytt pokerrum. Funderar på att regga på 24h igen alternativt Partypoker eller liknande.

Varför bara göra det ena när man kan göra båda?

Edit: Mäh! Så tog han bort inlägget? :mad:

Back