Pokerkväll på lanned 7 AUG

Vilken datum är att föredra?

• Antal röstningar
    0
Kan jag ta med mig två till!? Dem är strax utanför Varberg just nu. :)

förlåt men jag kan inte ta dig på allvar.. du bokar av och på och du vet inte om du ska skita eller har skitit :) kinnekulle? poker? Snart säger jag till Wingman att hon ger dig en vinge :D

OM du är seriös så skriv upp dem

förlåt men jag kan inte ta dig på allvar.. du bokar av och på och du vet inte om du ska skita eller har skitit :) kinnekulle? poker? Snart säger jag till Wingman att hon ger dig en vinge :D

OM du är seriös så skriv upp dem

Förlåt herr Gruzar'n, :( men nu är det så att jag känner att jag måste ställa upp pga att Wingman har ställt upp så mycket för mig. Sjukt trist att inte kunna följa med till Kinnekulle. :gråta Hade jättegärna gjort det. Skulle vara trevligt att se/köra den banan också. Nu blir det till att mocka bajs istället. :död

Ska bara dubbelkolla om dem vill vara med. :Bugar

Förlåt herr Gruzar'n, :( men nu är det så att jag känner att jag måste ställa upp pga att Wingman har ställt upp så mycket för mig. Sjukt trist att inte kunna följa med till Kinnekulle. :gråta Hade jättegärna gjort det. Skulle vara trevligt att se/köra den banan också. Nu blir det till att mocka bajs istället. :död

Ska bara dubbelkolla om dem vill vara med. :Bugar

haha. jag försökte sätta lite hårt mot dig så du skulle följa med norrlänning.. vill ju ha med dig.. men väljer du bajset så ok.. hoppas jag får fina gäster på lördag i form av dig och 2 till minst :)

puss o kram :krama

1. Jag
2. stone cold
3. Quman
4. Sideline
5. Wingman
6. Powerglide
7. Swish
8. Lomma_rider
9. future
10. Zorken17
11. Slipsten
12.
13.
14. osv

rikktet najs. Fler som fegar? kom igen... det är öppet för alla som vill..

haha. jag försökte sätta lite hårt mot dig så du skulle följa med norrlänning.. vill ju ha med dig.. men väljer du bajset så ok.. hoppas jag får fina gäster på lördag i form av dig och 2 till minst :)

puss o kram :krama
Det skulle varit så stört kul. Problemet är bara det att det krockar lite för hårt. Dessutom är det så att om jag åker med får inte Nilssson_ plats, varken i bussen eller på kursen. :näsblod
Hur gärna vi än vill vet alla att du föredrar Nilssson_. Ni är trots allt ganska duktiga på att jaga varandra.

1. Jag
2. stone cold
3. Quman
4. sideline
5. Wingman
6. Powerglide
7. Swish
8. Lomma_rider
9. future
10. Zorken17
11. Slipsten
12.
13.
14. osv

Wingman kommer vid bordet ersättas av en hemlig gäst. Min riktiga Wingman på den tiden det begav sig. :död

Blir det mat före eller hur var det!? Om det blir det blir det två till vid matbordet. :D

1. Jag
2. stone cold
3. Quman
4. sideline
5. Wingman
6. Powerglide
7. Swish
8. Lomma_rider
9. future
10. Zorken17
11. Slipsten
12.
13.
14. osv

Wingman kommer vid bordet ersättas av en hemlig gäst. Min riktiga Wingman på den tiden det begav sig. :död

Blir det mat före eller hur var det!? Om det blir det blir det två till vid matbordet. :D

det går bra.. Som det står i första inlägget... :) så ordnar vi käk innan.. jag kommer starta grillarna vid 16.. och tänker inte lägga vikt vid att jaga vilka som kommer.. Dem som vill kommer och äter.. Vi spelar kl 18. Det kommer finnas potatis/sallad/bröd så man tar med dricka och det kött man föredrar att lägga på grillen.. Vi kommer att vara här hela eftermiddagen innan..

det går bra.. Som det står i första inlägget... :) så ordnar vi käk innan.. jag kommer starta grillarna vid 16.. och tänker inte lägga vikt vid att jaga vilka som kommer.. Dem som vill kommer och äter.. Vi spelar kl 18. Det kommer finnas potatis/sallad/bröd så man tar med dricka och det kött man föredrar att lägga på grillen.. Vi kommer att vara här hela eftermiddagen innan..

Du är så bra! En redig helyllekille! ;)

1. Jag
2. stone cold
3. Quman - mat och sovplats
4. sideline
5. Wingman
6. Powerglide
7. Swish
8. Lomma_rider
9. future
10. Zorken17
11. Slipsten