Pokerfredag hos Mr K 19nov

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Tänkte med kort notis kolla om någon är sugen på en runda poker hos mig imorron. Litta bira och poker. Vi spelar 100kr/kup så man kan loosa max 2-300kr på hela kvällen så det blir inte dyrt.

Vi bör bli 6-8st för att det ska bli av.

2000 kan vara en bra tid att börja.

Vill spela poker
1. Mr K
2. Dumbo
3.
4.
5.
6.
osv

Tänkte med kort notis kolla om någon är sugen på en runda poker hos mig imorron. Litta bira och poker. Vi spelar 100kr/kup så man kan loosa max 2-300kr på hela kvällen så det blir inte dyrt.

Vi bör bli 6-8st för att det ska bli av.

2000 kan vara en bra tid att börja.

Vill spela poker
1. Mr K
2. Dumbo
3. PainInTheBrain
4.
5.
6.
osv

Ja men jag vet, vi ser till att göra allt roligt när sten full inte har tid eller e så sjuk att han snart behöver avlivas...:död:död:död:död:död

(Ursäkta jag e så grinig, men innerst inne tror jag inte jag behöver förklara mig för alla karlar här. NI VET hur illa det e...:död:död:död)

Ja men jag vet, vi ser till att göra allt roligt när sten full inte har tid eller e så sjuk att han snart behöver avlivas...:död:död:död:död:död

(Ursäkta jag e så grinig, men innerst inne tror jag inte jag behöver förklara mig för alla karlar här. NI VET hur illa det e...:död:död:död)

Stora mängder whiskey löser biffen :)

Ojoj, detta skulle jag också vilja va med på. Ser det för sent nu dock...en flaska Cognac-spetsad glögg innanför västen redan...

irish tvingade mig att slänga målarpenslen och mutade med bira, så vate fön, jag får väl ta duscha av mig tak färgen, spruta på lite lukte gott så ses vi sen

Iäm in

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...