Poker marker.

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Letar efter poker marker.

Sett några på blocket men undrar om det finns billigare någon annanstans..

En polare importerade ett riktigt snyggt 500-set för 1100 spänn. Det är väl ungefär vad jag tycker det kan va värt att lägga ner för att få riktiga grejer.

jiiiiihaaaa, fick mina 1000 marker idag 11g. i snygg väska + tärningar o 2 kortlekar.
Gick på 1600kr med frakt från england tror adressen var http://www.thegolfhq.com/

kolla där

Lartes skrev:

Grejen är att det är likadana marker (CR04/CR06) som thegolfhq säljer. Men det klart, vill man betala MER för samma vara, då är man nog inte bara rik utan någonting mer. :tungan ;)

abstruse skrev:
Grejen är att det är likadana marker (CR04/CR06) som thegolfhq säljer. Men det klart, vill man betala MER för samma vara, då är man nog inte bara rik utan någonting mer. :tungan ;)

Helt ärligt så e jag så långt ifrån rik man kan komma tror jag...
Spelar inte så mycke poker heller.

Såg bara att dom säljer sånt

abstruse skrev:

Men om man bor i sthlm så slipper man ju frakten om man köper på tex dino. Då blir det ju samma marker till en billigare peng :)

bollen skrev:
Men om man bor i sthlm så slipper man ju frakten om man köper på tex dino. Då blir det ju samma marker till en billigare peng :)

Jaså? Får du 500 suited-marker inkl väska, fem tärningar, två dealer buttons samt två kortlekar för 904:- inkl moms och frakt (i mitt fall levererat från England på fyra dagar)?

Nej, det får du inte. På Dino ger du 3:-/marker och vill man ha 500 marker får man ge 1500:- och då är det ENBART för markerna.

Min matte är dålig, men din är under all kritik. :tungan

Vi (polarna) beställde nog samma, 1300 spänn för 1000 marker i en snygg aluminiumväska.

abstruse skrev:
Jaså? Får du 500 suited-marker inkl väska, fem tärningar, två dealer buttons samt två kortlekar för 904:- inkl moms och frakt (i mitt fall levererat från England på fyra dagar)?

Nej, det får du inte. På Dino ger du 3:-/marker och vill man ha 500 marker får man ge 1500:- och då är det ENBART för markerna.

Min matte är dålig, men din är under all kritik. :tungan

Visst om man köper mycket saker. Men själv är jag bara intresserad av att testa, och har ingen lust att lägga ut tusen spänn på nåt som jag inte vet om jag tycker är roligt. Så i min värld är 300 kr för hundra marker hos dino mindre än 250 + 144 från en av de ovanstående länkarna :)

bollen skrev:
Visst om man köper mycket saker. Men själv är jag bara intresserad av att testa, och har ingen lust att lägga ut tusen spänn på nåt som jag inte vet om jag tycker är roligt. Så i min värld är 300 kr för hundra marker hos dino mindre än 250 + 144 från en av de ovanstående länkarna :)

Kan ju testa med mynt först! Så spar du även 300:-
Gillar man det så är det roligare med marker...

Ravetrancer skrev:
jiiiiihaaaa, fick mina 1000 marker idag 11g. i snygg väska + tärningar o 2 kortlekar.
Gick på 1600kr med frakt från england tror adressen var http://www.thegolfhq.com/

kolla där

Känns som om de marker du beställt är dom snyggaste bland alla alt här så det bli en sån låda för mej med, trotts att dom kosta lite extra. Hur va korten? Plast eller papper (eller va de nu är för material) bra kvalité?

Beställde 1000 från TheGolfHQ.com och för 10£ extra så fixade dom marker som jag ville ha, dvs 500 vita, 300 blåa och 200 svarta. 1700 levererat och klart. Har hunnit spela 5 kvällar med dom, och de är en hit!

Freppa skrev:
Beställde 1000 från TheGolfHQ.com och för 10£ extra så fixade dom marker som jag ville ha, dvs 500 vita, 300 blåa och 200 svarta. 1700 levererat och klart. Har hunnit spela 5 kvällar med dom, och de är en hit!

Kan bara instämma. En klar HIT! Trots att jag vanligtvis aldrig spelar var det en klart bättre kännsla med riktiga grejer. Men så är det väl alltid?!

Kom inte du näst sist Freppa? :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...