Poker marker.

Freppa skrev:
Beställde 1000 från TheGolfHQ.com och för 10£ extra så fixade dom marker som jag ville ha, dvs 500 vita, 300 blåa och 200 svarta. 1700 levererat och klart. Har hunnit spela 5 kvällar med dom, och de är en hit!

När ska vi ha vår första forumpokerturnering i THE NL då? Jag tycker Stavgren har ett visst ansvar då han skapade den första pokertråden, dessutom ligger Karlstad geografiskt bra till, mer eller mindre, mitt i Sverige.

Leffe, när kan vi komma? :tungan

var i jönköping och hälsade på min syster. hon bor i studentlägenhet och delar länga med många andra, däribland 4 killar som hade köpt hem marker, snarare 4000 st!!! fyyy fan vilket berg av marker det var på bordet. men kul verkade de ha :)

Vette tusan om jag vågar bjuda hem ett gäng törstiga, hojtokiga pokerhajar. Slutar väl med att man spelat bort halva bohaget. Har iofs värme i skåpbilen så vi kanske kan husera där :gnissla

ÅÅÅHhhhh... varför är inte alla marker på thegolfhq.com numrerade?!! Vill helst ha med numrering men samtidigt många, blir ju halv mkt pengar om ja ska beställa 2 set med dom # markerna... dilemma dilemma...

Någon som har en bra länk till något annat företag som kränger marker?
Amerikanskt, Sudanskt eller svenskt företag.. spelroll....

eller är det töntigt med numrerade chips? :va

mjukis skrev:
Någon som har en bra länk till något annat företag som kränger marker?
Amerikanskt, Sudanskt eller svenskt företag.. spelroll....

eller är det töntigt med numrerade chips? :va

Ja.

Dessutom, köper du från staterna kan du i värsta fall åka på moms om de kikar på det i tullen.

Back