Poker 13 februari

Kentsdotter

Never Look Back
Gick med
22 Jan 2008
Ort
Sigtuna
Hoj
Ducati MonsternS2R 1000
Tooodiiiloooo, vi flyttar pokern till Portalgatan 4A i Uppsala istället!! Fler som vågar?:D:D:D


Nu tycker jag allt det är dags för en pokerkväll igen!!

Lördagen den 13 februari kl 1900 hos Leone, Oriongatan 227, Märsta


Skriv upp er på listan!

1. Leone
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Last edited:
Jag är där och försvarar min titel :D


1. Leone
2. Jonas
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Jag är där och försvarar min titel :D

jag kommer dit och tar en titel :)

1. Leone
2. Jonas
3. Sara
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

(Ev kommer Björn och Oskar med också, om inte Oskar är bannlyst efter förra gången :gnissla )
 
Ja men självklart måste jag komma. Va roligt!!:D Tar med mig Anders oxå!

1. Leone
2. Jonas
3. Sara
4. Linda
5. Anders
6.
7.
8.
9.
10.
 
Ska försöka vara med men har inte fått schemat för Feb än.....

1. Leone
2. Jonas
3. Sara
4. Linda
5. Anders
6. Dan
7.
8.
9.
10.
 
Efter påtryckningar (nån vill åt mina pengar:va) så skriver jag upp mig osså...

1. Leone
2. Jonas
3. Sara
4. Linda
5. Anders
6. Dan
7. Peter
8.
9.
10.
 
vad är detta? är vi redan i februari och planerar?
måste bläddra fram lååångt i planeringen då juh.. :o)

/Z
 
vad är detta? är vi redan i februari och planerar?
måste bläddra fram lååångt i planeringen då juh.. :o)

/Z

Du bläddrar långsamt :va

Jag opereras på förmiddagen, så då är du ju på jobbet =(
Blir nog taxi hem till soffan, men tack ändå =)

Jag tror att det är okej med chefen om jag säger att jag ska hämta frugan på sjukhuset...:tummenupp
 
Last edited:
För alla er (oss) som missade "the poledance" på flurran efter förra pokerkvällen så har Jonas lovat att återspegla dansen den 13 februari :Bugar (efter att han har förlorat pokern;-))
 
Last edited:
För alla er (oss) som missade "the poledance" på flurran efter förra pokerkvällen så har Jonas lovat att återspegla dansen den 13 februari :Bugar (efter att han har förlorat pokern;-))


:D:D:D
Ja det kan ju ingen missa! Då blir det värt att komma även om man förlorar:tungan

:banana Go Jonas go Jonas
 
1. Leone
2. Jonas
3. Sara
4. Linda
5. Anders
6. Dan
7. Peter
8. Ullis
9. Gustav
10.

Nr 3, 7 och 9 på listan blir nog lite sena. Vi landar i Märsta efter 18 direkt från Romme så vi ska väl (för allas trevnad) vända i duschen och slänga nåt i magen innan vi kommer.

Om spelet börjat får vi styra upp träsk-bordet när vi kommer.
 
Hej på er!
Vi befinner oss i Lofsdalen på SMC Vinterhelg :-), men om jag inte har irrat bort oss på skotersafarin eller druttat omkull för många gånger i backen så ska jag heja på avstånd. Ser fram emot att höra resultatet sen :-)
Träsktrollen brukar ju spela längs så det blir intressant ;-)
/Agneta
 
1. Leone
2. Jonas
3. Sara
4. Linda
5. Anders
6. Dan
7. Peter
8. Ullis
9. Gustav
10. Jonas (kollega till den andra Jonas :död)
 
Tooodiiiloooo, vi flyttar pokern till Portalgatan 4A i Uppsala istället!! Fler som vågar?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top