Pojkrummet..

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
HALLAND/Hyltebruk
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Ja så här ser det ut bakom mej,taget med webbkameran...
Precis byttat till vinterfälgar på bilen,å det passar ju ypperligt att ha allt fint på samma ställe hehe :tummenupp
 

Bifogat

  • Fälg2 008.jpg
    Fälg2 008.jpg
    23.8 KB · Visningar: 309
Önskar jag kunde ha hojen stående i mitt rum. Vilken dröm, gå o klämma lite på henne om dagarna och drömma om nästa säsong.
Vore ballt. Fast jag tror resten av familjen skulle misstycka.
Dessutom skulle hojen aldrig kunna ta sig upp på övervåningen..
 
Bikerbitch skrev:
Önskar jag kunde ha hojen stående i mitt rum. Vilken dröm, gå o klämma lite på henne om dagarna och drömma om nästa säsong.
Vore ballt. Fast jag tror resten av familjen skulle misstycka.
Dessutom skulle hojen aldrig kunna ta sig upp på övervåningen..
Det känns rätt bra faktist
 

Bifogat

  • Rettan i rum.JPG
    Rettan i rum.JPG
    39.7 KB · Visningar: 230
CamaroR1 skrev:
Häärligt :D
Ska du starta upp den nåt i vinter hehe?
Nä,ingen uppstart.Jag hade min gamla Retta likadant,den stog så i 6mån
å hoppade igång utan bekymmer :tummenupp Man kan ju iofs dra en slang ut igenom rutan hehe..
 
Exup skrev:
Nä,ingen uppstart.Jag hade min gamla Retta likadant,den stog så i 6mån
å hoppade igång utan bekymmer :tummenupp Man kan ju iofs dra en slang ut igenom rutan hehe..

Kan se det framför mig. En mycket blöt efterfest med "trevliga" kompisar.

Äääh kom igen nu rå... slår vad om att den inte startar... Ä va fan lite längre .... mera gas...Du törs säkert inte burna på parkett golvet...äh det där lilla ...det syns ju knappt...*host*... *host*... Vi öppnar fönstret så grannarna får njuta av ljudet...KOLLA NÄR VARVSTOPPEN GÅR I !!! ....ääh jag skulle ändå byta bakdäcket. ....vem faen ringer på dörren den här tiden ?!?
 
TbA skrev:
Kan se det framför mig. En mycket blöt efterfest med "trevliga" kompisar.

Äääh kom igen nu rå... slår vad om att den inte startar... Ä va fan lite längre .... mera gas...Du törs säkert inte burna på parkett golvet...äh det där lilla ...det syns ju knappt...*host*... *host*... Vi öppnar fönstret så grannarna får njuta av ljudet...KOLLA NÄR VARVSTOPPEN GÅR I !!! ....ääh jag skulle ändå byta bakdäcket. ....vem faen ringer på dörren den här tiden ?!?
Hahaha :fyllisar :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top