Pojken är Ju Snefödd

CJ900RR skrev:
2431921 Ja VaD sÄGER MaN?

http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw

sORRY CaPsLOCK MEN JaG HaR FÅTT VsTTEN I MITT TaNGENTBORD OCH KaN INTE SLÅ aV DEN. KaN INTE aNNVÄNDa a, s OCH LITE aNDRa TECKEN HELLER sÅ JaG FÅR KLIPPa O KLIsTRa LITE.
han spela på nrj in the park när jag kom ditt, bästemde mig raskt för att äta innan...

CJ900RR skrev:
2431921 Ja VaD sÄGER MaN?

http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw

sORRY CaPsLOCK MEN JaG HaR FÅTT VsTTEN I MITT TaNGENTBORD OCH KaN INTE SLÅ aV DEN. KaN INTE aNNVÄNDa a, s OCH LITE aNDRa TECKEN HELLER sÅ JaG FÅR KLIPPa O KLIsTRa LITE.

:näsblod :tomten

prulle skrev:
2431956 han spela på nrj in the park när jag kom ditt, bästemde mig raskt för att äta innan...

Intressant så du gick och käkade innnan du kollade på Basshunter, eller? :confused:

GrimReaper skrev:
2431972 Jag tycker bara det är tragiskt...
Den förlorade generationen känns mer passande..

Empa skrev:
2431976 :näsblod :tomten

Intressant så du gick och käkade innnan du kollade på Basshunter, eller? :confused:
Hehe dumt formulerat, försökte göra det kort men blev fel.

Jag och några polare skulle till nrj in the park (inte min musikstill, men vafan..)
Jag kommer ditt efter dom och stressar som fan för att inte missa allt förmycket. När jag kommer ditt konstaterar jag att det är basshunter som spelar så jag går å äter istället och kommer tillbacka lagom tills nästa artist börjar.

Last edited:
prulle skrev:
2431977
Hehe dumt formulerat, försökte göra det kort men blev fel.

Jag och några polare skulle till nrj in the park (inte min musikstill, men vafan..)
Jag kommer ditt efter dom och stressar som fan för att inte missa allt förmycket. När jag kommer ditt konstaterar jag att det är basshunter som spelar så jag går å äter istället och kommer tillbacka lagom tills nästa artist börjar.

Då är jag med :tummenupp

Men det såg lite lustigt ut det första du skrev.

Jag tycker att det är bra att musikstilen ändras lite och att ungdomsmusik kommer fram mer.

Rock ´n Robin skrev:
2432019 Data fast på hans cepe dialekt..

Jag hatar honom och hans sätt att få datanördar att framstå som att dom har en möjlighet o få brudar..
Hahaha, fel igen!

Du är FÖR skön lillen! :banana

Botten Anna spelades friskt nere på klubbarna i amsterdam härom veckan. Dom har även översatt den till hollänska men då fått det fel så det har blivit en båt som heter anna. Lustiga ordvitsar han har! :)

En ripoff på låten "daddy dj" som spelades för ett antal år sen.

sEiKo skrev:
2432348 En ripoff på låten "daddy dj" som spelades för ett antal år sen.

SÅ var det den hette!! Har blivit nippirig över morgonens försök att komma ihåg låtdjäveln. Det är inte ofta man hör en så fantasilös låtstöld...

Jag kan inte ens med mig att skratta, fy fan.

Var är hårdrocken och den gamla och ack så söndertrimmade mopeden lagad med silvertape och ståltråd? Nu är det Basshunter och scootermoped i plast, jag beklagar men den yngre generationen är skit.

Rock ´n Robin skrev:
2432019 Data fast på hans cepe dialekt..

Jag hatar honom och hans sätt att få datanördar att framstå som att dom har en möjlighet o få brudar..

Haha :D

Annars verkar många störa sig på hans framgångar.

Tycker inget specielt illa om hans låtar, finns bra mycket värre skit som spelas i radio m.m.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...