"Pocketbike" Zimini 988R

vilket onödigt köp. då kan ju du lika gärna köpa en riktig hoj som går fan så mycket bättre. eller en moped. köp en sån och dra pluggarna. + att du e laglig

jag har en PB988RR och använder den som banhoj:D .Har gjort en del med den och den funkar faktist bra och finns en del kraft att ta ur den:)

pocketbike

Har hört av ett par killar som köper varor av birkaimport.se att dom kanske funderade på att få hem REGGADE 125cc honda kopia för typ 15 lax he grymt.

Jag har två stycken att sälja för 7000kr ink frakt hela svergie helt nya i kartong

Var bor du??

Last edited:
jag bor i västmaland västerås. Reggade? den hojen jag har som är reggad? :va det låter lite konstigt vad jag har härt så går det inte att regga dena hoj

jag bor i västmaland västerås. Reggade? den hojen jag har som är reggad? :va det låter lite konstigt vad jag har härt så går det inte att regga dena hoj

Jag vet hur man reggar dessa hojar, har jag tiden över denna sommaren så kommer min vara reggad inom tre veckor! :tummenupp

fan vad coolt med en PB-988RR som är reggad:kär men min ska jag bara ha som banhoj:D men är det dyrt att regga den?:va

Back