Pocket Bike R1 replica

Repfly

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Svergie
Hoj
Pocket Bike (R1)
Hej jag vill börja med att säga hej här för jag e ny här på forumet! :tungan

jag har beställt en pocketbike R1 replicka 49cc 2t

är det nån som har några erfarenheter av domma?
är dom lätta att trimma?

kom gärna med förslag ha det gott gobz

Mvh Markus
 
Repfly skrev:
Hej jag vill börja med att säga hej här för jag e ny här på forumet! :tungan

jag har beställt en pocketbike R1 replicka 49cc 2t

är det nån som har några erfarenheter av domma?
är dom lätta att trimma?

kom gärna med förslag ha det gott gobz

Mvh Markus


hmm R1 replicka 49cc 2t räknas som 14E/16I blå eller ? :va
isåfall finns det många trådar om hur du trimamr den :)
 
Tror dom har samma motor som alla andra kineser. Har aldrig direkt kollat in det, men är det samma motor så följ Dannes råd och sök runt i detta forumet.
 
Repfly skrev:
Ok tack så mycket! nån annan som har erfarenheter av domma då?

Mvh
Domma är sega och dem går långsamt om man inte trimmar dem. MrK har en likadan och den är jättetrött.
 
Regga dig pa pocketbike.nu och du hittar all info.
Men namn inte sporthoj, riskok, gruppkop eller nagon annan importor. Jag har inte varigt pa det forumet pa minst 3 manader, men jag ar saker pa att om du soker sa skall du fa svar pa dina fragor.
 
Kimen, läser du reglerna här så får du inte nämda något av dom namnen du just nämnt ;)
 
GSXR1100R skrev:
Domma är sega och dem går långsamt om man inte trimmar dem. MrK har en likadan och den är jättetrött.

Da maste du prova min gixer replika.

http://img169.exs.cx/my.php?loc=img169&image=10012206ak.jpg

my.php



:banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top