pmc sommar

pro :)

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
betald
lite nya filmer hos oss i pmc, men ganska långa och inte alls lika bra gjorda som alla andras, tex så försvann ljudet för mig i redigeringen och dök upp först i färdig vara:confused: så med lite humor och gott tålamod ska dom nog kunna glädja en och annan:D om inte annat värma några frusna hoj åkare:pannkyss
tack till alla medverkandesom förgyller sommaren:tummenupp

så håll till godo ;)

http://www.potatoesmc.com/media/admin/list2.php?cat_id=2&limit=10&nr=0

Vill inte verka grinig men den filmen var inge bra helt enkelt. Finns det inte Potatis som kan klippa film? Ni är ju så många.
Man kände igen lite folk från onsdagarna :)

don_tomazo skrev:
2579148 Vill inte verka grinig men den filmen var inge bra helt enkelt. Finns det inte Potatis som kan klippa film? Ni är ju så många.
Man kände igen lite folk från onsdagarna :)
jodå visst finns det folk som kan men det är slöa djävlar:tungan jag kan inte :gnissla och är totalt borta bland ettor och nollor lika så datorn jag använde:mad:
men det är mer film på gång av sånna med lite mer talang ;)

vad är (CRC-fel, Cyclic Redundancy Check) ?!?! Javla datasopor, alltid ska de hitta på någon elegant diagnos när det bara är datorer i största allmänhet som inte är färdigutvecklade produkter och helst inte ska släppas för ens om ett par år.

Teo skrev:
2579722 vad är (CRC-fel, Cyclic Redundancy Check) ?!?! Javla datasopor, alltid ska de hitta på någon elegant diagnos när det bara är datorer i största allmänhet som inte är färdigutvecklade produkter och helst inte ska släppas för ens om ett par år.

Du missar inget.

Det var ju några killar med burar, skrapor etc de gjorde bra ifrån sig bland alla andra powerwheelies, klart sevärd rulle:)

Han som cyklade på skogskyrkogården eller vart de var måste ha rejäl dödslängtan.

don_tomazo skrev:
2579148 Vill inte verka grinig men den filmen var inge bra helt enkelt. Finns det inte Potatis som kan klippa film? Ni är ju så många.

Konstruktiv kritik är bra! :tummenupp :rolleyes:

/R

don_tomazo skrev:
2584885 Det var inte nödvändigt tycker jag.

Jag tycker inte dina kommentarer var nödvändiga...

Helt ok att man inte gillar klipp, men då behöver man inte kommentera. Ska man ändå kommentera tycker jag man kan komma med något som bidrar, aka "konstruktiv kritik".

Men det är ju jag det...

/R

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2