PM Quota. You are using 100.67% of your quota. :confused:

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Hur går detta ihop!? Nån som kan förklara? Annars brukar man ju få mail (och sms av arga kompisar :) ) när man är uppe i 100%.

Nu har jag visst 302 meddelanden. Ok, jag ska ta och radera några.. Tycker jag rensar hela tiden, men jag är visst inte så bra på det. :rolleyes: Det är bra att man kan ha 300 nu istället för 200 som det var förut. :tummenupp

Läste just en tråd från nån som klagade på för mycket OT och spam här på sporthoj. Öh..

Nu försöker du ju bara skryta över att du är populär och får en massa PM.

Fånfasoner! :1pajas

bara för att du är tjej som du får så mycket PM av folk.

Eller så är det oxå så att du är tjej och behöver 3000 ord om dagen eller vad nu undersökningen jag läste om kvinnors behov av att prata, kom fram till :D

Nä, jag undrade inte varför jag har så många PM, utan hur det kan bli mer än 100%.. Förklara det för en korkad tjej som inte kan nåt om data..

Och det är sant, det är svårt att deleta PM. Fast jag gör det varje dag. Jag kämpar med svår ångest :rolleyes: Det är ju så roligt att läsa alla fina PM man får. Om och om igen :D (negativa PM deletas dock direkt!)

@sege: du är bara avis!! :cool:

Det är troligen för att du har skickat ut PM. Ta och gå till din "Sent PMs" box och deleta alla skickade PM... skickade PM räknas troligen inte vid vissa tillfällen.

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP