Plus sommar om motorcyklar

hahaha gubbarna som han frågar först, verkar inte fatta att en hjälm är designad att gå sönder, vid en krasch?

och Nolan snubben är ju bara dum i huvudet....
ska skippa att köpa Nolan grejjer från och med nu!
jag åker gärna runt med min biltema hjälm, specielt den med KÅlfiber!! :)
den e fet!!

Kommer ihåg att jag såg detta när det sändes på tvn och reagerade över att de inte jämför biltema hjälmen med en riktigt integralhjälm utan en Nolan som är öppningsbar..i mina ögon blir det inte en korrekt jämförelse men men. Sen snackar Sverker som vanligt massa strunt.

Över till ämnet så vet jag inte var man hittar fortsättningen..eller kommer dock inte ihåg om det var längre det som sändes på tvn, tror inte det..

Ja själv kör man runt med en N-103. Den är bullrig, tung och dyr
Och nu failade den deras test också! Känns ju sådär... dåligt köp! :huvet Och Nolankillen verkar ha snöat in sig värre än Sverker. Idiot! :mad:

Roligt att ingen får prata till punkt :P Ganska svårt att försvara sig när Sverker har bestämt sig att de är dåligt :P T.ex att de var fel storlek på Nolan hjälmen fatta han inte :)

Såg en bit, sen orkade jag inte... Sverker är ju så förbannad jobbig att lyssna på så man tror att öronen ska brinna upp... Inte heller är han kunnig i området så det gör ju det hela mer frustrerande. SEN... varför tar dom inte en "vanlig" Nolan hjälm? Det är lite märkligt att dom har en uppf'llbar hj'lm som möter 2 st vanliga hjälmar. Dåligt tycker jag. Sedan ofc, inte bra alls att hjälmen inte blev godkänd i testet, det säger jag ingenting om, det är bara det att det är lite "MEH" över det hela.

Men va envis han är då Drapkin på Granhs är då,,,, i mina ögon så tappar han ansiktet och jag skulle ju inte köpa hjälm av honom.
Lite självkritik vore på sin plats, om han kört lite på komfort så hade han nog tagit några poäng.

Kommer ihåg att jag såg detta när det sändes på tvn och reagerade över att de inte jämför biltema hjälmen med en riktigt integralhjälm utan en Nolan som är öppningsbar..i mina ögon blir det inte en korrekt jämförelse men men. Sen snackar Sverker som vanligt massa strunt.

Över till ämnet så vet jag inte var man hittar fortsättningen..eller kommer dock inte ihåg om det var längre det som sändes på tvn, tror inte det..

Om det var slutet så FAIL!

Som jag förstod det så var detta test fail. Det gjordes om och då vann Nolan hjälmen.

Vilket jäkla trams. "Varför kan inte Robin köpa sin drömhoj?" För att han drömmer om det mest extrema och dyraste som går att uppbåda. Varför kan inte jag äta hummer varje dag?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...