Mookie
Har katt.
- Gick med
- 7 Apr 2003
- Hoj
- VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ringde just nu och skulle beställa tid för besiktning till min hoj. Hade inga som helst förhoppningar att få en tid denna vecka och hojen har lite småpyssel kvar innan den går igenom men det är ju lika bra att vara ute i god tid.
Konversationen gick ungefär såhär:
- Ja tjena. Jag skulle vilja besikta min hoj.
- Jaha, vad trevligt. Vart vill du besikta den (central bokning för hela Sverige)
- Göteborg.
- Imorgon 08:40, Tagene, blir det bra?
WHOOSH!!!!!!
Här var det snabba bananer!
Jag har lite struliga arbetstider och nästintill ingen möjlighet att ta ledigt så det var bara att hugga den tiden för den passar mitt schema och se glad ut.
Nu vet jag att jag kommer att åka ombesikting på däcken, ljudet och bromsljus bak (kontakten har gett sig) men det struntar jag fullständigt i. Tar hellre en ombesiktning och får någon veckas längre säsong än sitter och tittar på hojen ut genom fönstret i väntan på en tid lite längre fram.
Konversationen gick ungefär såhär:
- Ja tjena. Jag skulle vilja besikta min hoj.
- Jaha, vad trevligt. Vart vill du besikta den (central bokning för hela Sverige)
- Göteborg.
- Imorgon 08:40, Tagene, blir det bra?
WHOOSH!!!!!!
Här var det snabba bananer!
Jag har lite struliga arbetstider och nästintill ingen möjlighet att ta ledigt så det var bara att hugga den tiden för den passar mitt schema och se glad ut.
Nu vet jag att jag kommer att åka ombesikting på däcken, ljudet och bromsljus bak (kontakten har gett sig) men det struntar jag fullständigt i. Tar hellre en ombesiktning och får någon veckas längre säsong än sitter och tittar på hojen ut genom fönstret i väntan på en tid lite längre fram.