Plundrat garage!

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Husaberg 570
Plundrat garage! (NY BILD)

I går natt så var dom in i ett garage 1 mil utanför Eskilstuna (hällberga) och snodde en KTM 125 EXC -02 och en soumy hjälm. Även en monkey moppe..

Tacksam för all hjälp, vill ni inte skriva här så ring 0739493044

MCSNr42656.jpg

art_4744_1_Venon%20med.jpg

Last edited:
Stolten skrev:
I går natt så var dom in i ett garage 1 mil utanför Eskilstuna (hällberga) och snodde en KTM 125 EXC -02 och en soumy hjälm. Även en monkey moppe..

Tacksam för all hjälp, vill ni inte skriva här så ring 0739493044

MCSNr42021.jpg

Faen va trist. Håller ögonen öppna. Känns det inte som lite insider jobb. Hällberga ligger ju lite utanför liksom. De visste kanske vad som fanns. Mycket moppefuckon på crossar i stan för övrigt.
Ett tips är ju att kolla bellmansplan, skiftinge och årby. Det brukar dyka upp mycket stulet i dessa områden, samt skolparkeringarna i närheten. De är ju fräcka snorungar nuförtiden.
Lycka till med försäkringsbolaget.

oakhammer skrev:
Faen va trist. Håller ögonen öppna. Känns det inte som lite insider jobb. Hällberga ligger ju lite utanför liksom. De visste kanske vad som fanns. Mycket moppefuckon på crossar i stan för övrigt.
Ett tips är ju att kolla bellmansplan, skiftinge och årby. Det brukar dyka upp mycket stulet i dessa områden, samt skolparkeringarna i närheten. De är ju fräcka snorungar nuförtiden.
Lycka till med försäkringsbolaget.

Ja, det är vad jag tror med.. Dom MÅSTE ha vetat vad som fanns eftersom det till o med låg liten utanför hällberga.. Jag har kanske fått reda på vem som har moppen, ska ringa han i eftermiddag och låtsas köpa den... :smasha
Det är bra att jag själv är en snorunge som känner några av dessa fräcka snorungar så jag hoppas få reda på vart den är.. Hoppas bara inte det är någon liga för då har jag noll koll vart den är..

Alltså.. har folk svårt att förstå vad som är mitt och vad som är ditt... När ska folk fatta att MAN GER SATAN I ANDRAS SAKER!!!! :6surkart

Stolten skrev:
Jag har kanske fått reda på vem som har moppen, ska ringa han i eftermiddag och låtsas köpa den.....

Gå inte dit ensam bara, vill inte läsa att du blivit misshandlad sedan.

hoppas du hittar din hoj

Last edited:
NY BILD PÅ HOJEN!! Det ÄR den där hojen... Exakt dom dekalerna och så..

Mokeyn hittade i en skog några 100 m längre bort, jävla newbie, kunde inte ens tjuvkoppla den... :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...