Jag hade isär förgasarna och bytte huvudmunstycken pga filter- och 4-1 system. Då upptäckte vi att lågafrtsmunstyckena var pluggade, med en liten svart "kork".
Någon som har erfarenhet av detta? Varför är det så?
Någon som har erfarenhet av detta? Varför är det så?