Plugg i gipsvägg

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Hallå grabbar!

Jag ska sätta upp en hylla i en gipsvägg och behöver ett "Mollyverktyg". Är det någon som sitter på ett sådant? Vet att man kan göra det utan verktyg, men min lägenhet är nybyggd och vill inte göra för mycket hål i väggarna... i onödan...

Nån?

Lucifer skrev:
Hallå grabbar!

Jag ska sätta upp en hylla i en gipsvägg och behöver ett "Mollyverktyg". Är det någon som sitter på ett sådant? Vet att man kan göra det utan verktyg, men min lägenhet är nybyggd och vill inte göra för mycket hål i väggarna... i onödan...

Nån?

Jag har en minigrävare hemma.....vill du låna :tomten

sanntur skrev:
Ser att du sålt bilen, blir det ÄNTLIGEN hoj igen??
Är lite sugen, men det är skit när man har garage på andra sidan %#)&%¤stan. :näsblod

Funderar på att skita i både bil å mc å ha pengarna på banekn som vanligt folk istället. :rofl

Det är svårt att säga, men jag vill ju inte byta märke...

Ahh, det kan bli va som helst, bara det är rätt pengar, man e ju som bekant fattig..

HELST vill jag ju ha en TL-R, men det saknas ju två cyllar så det tar emot..

Mr Gixxer skrev:
Jag behöver defenitivt en grävare hemma.

Inga problem.....grävaren består av min dotter och en spade.....och hon e liten.....alltså en minigrävare :3freak
Billig i drift oxå. Säg bara till för jag har ingen användning av den för tillfället :va

valium skrev:
Mr Gixxer skrev:
Jag behöver defenitivt en grävare hemma.

Inga problem.....grävaren består av min dotter och en spade.....och hon e liten.....alltså en minigrävare :3freak
Billig i drift oxå. Säg bara till för jag har ingen användning av den för tillfället :va

Ser att du saknar hoj,
ta ett lån så e en av norra europas SNABBASTE hojar din...
Begär ju BARA 23 000:- men du får ju bättre pris.. "KOMIS"....

1900 helår/helförs. har vem som helst råd med...

:squid :skrämd

Last edited:
sanntur skrev:
Ser att du saknar hoj,
ta ett lån så e en av norra europas SNABBASTE hojar din...
Begär ju BARA 23 000:- men du får ju bättre pris.. "KOMIS"....

1900 helår/helförs. har vem som helst råd med...

:squid :skrämd
Har hört att den ska vara buskörd...! :gnissla

sanntur skrev:
Det är svårt att säga, men jag vill ju inte byta märke...

Ahh, det kan bli va som helst, bara det är rätt pengar, man e ju som bekant fattig..

HELST vill jag ju ha en TL-R, men det saknas ju två cyllar så det tar emot..

Visste väl att du också ville bli MAN till sist.. :tummenupp
2 cylindrar = Bra slangmöjligheter = Glad sanntur..? Hör med Herr Näslund om du inte kan få hans till ett bra pris. Han har pratat på det iaf. Fast då får du samtidigt tvinga honom att skaffa en annan hoj.

Back