Plockade blåbär i bogesunds-skogen 11/08

chippe

Retta fighter
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Retta...nu fighter!
Hallå mina vänner! Anders här! Mår efter omständigheterna rätt okey. Surt att hojsäsongen är över för min del....det här året iallafall!
Skönt att folk bryr sig om en =)
Någon som vet var man kan få tag i prylar till en monster S4 -01 så hör gärna av er! Ha det bäst och hoja lite för mig oxå...som inte kan!
See ya!

Last edited:
Ok, ledsen för det inträffade. Hoppas allt ordnar sig! :)

chippe skrev:
Halloj mina vänner! Anders här! Mår efter omständigheterna rätt okey. Surt att hojsäsongen är över för min del....det här året iallafall!
Skönt att folk bryr sig om en =)
Någon som vet var man kan få tag i prylar till en monster S4 -01 så hör gärna av er! Ha det bäst och hoja lite för mig oxå...som inte kan!
See ya!

krya på dig....
jasså Boge har tagit en skalp till.....var inte ledsen, du är med i en unik skara av legender....
Den har varit till besvär för oss hoj åkare sedan urminnes tider, körde själv en hel del där i början av 80 talet...fanns en tok9ig gubbe som sandade kurvor ett tag.
körde själv ett par svängar där i tisdags, fan va folk vinglar fram å tillbaks på vägen .....
mötte du en sån ??

tassen skrev:
krya på dig....
jasså Boge har tagit en skalp till.....var inte ledsen, du är med i en unik skara av legender....
Den har varit till besvär för oss hoj åkare sedan urminnes tider, körde själv en hel del där i början av 80 talet...fanns en tok9ig gubbe som sandade kurvor ett tag.
körde själv ett par svängar där i tisdags, fan va folk vinglar fram å tillbaks på vägen .....
mötte du en sån ??

Mycket vinglande jon på vägen fanns det.....

Har efter ett visst övervägande beslutat för att dra mig ur tråden... :arsele

:tungan

Hallå.. Vad ska du göra dom närmaste tre månaderna, förutom att leta efter monster-delar?..

chippe skrev:
Inte bara hojen som e paj.....kota nr10 i ryggen gick av....och spricka i nr8.
3 mån sjuking......

Hoppas verkligen du blir återställd! :tummenupp

Gonatt.

GixxerJensa skrev:
Hallå.. Vad ska du göra dom närmaste tre månaderna, förutom att leta efter monster-delar?..
heheheh tjena jensa...allt väl! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på....hur så?? bra förslag ??

chippe skrev:
heheheh tjena jensa...allt väl! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på....hur så?? bra förslag ??
Dessvärre har jag inte det :va .. tänkte bara om du hade klurat ut nåt själv ännu, skönt att det gick värre än det gick iaf. Ledsen att jag ledde ut er på en så farlig väg ;)

GixxerJensa skrev:
Dessvärre har jag inte det :va .. tänkte bara om du hade klurat ut nåt själv ännu, skönt att det gick värre än det gick iaf. Ledsen att jag ledde ut er på en så farlig väg ;)
Är huvudet dumt får kroppen lida........nya tag nästa år.... :crash

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...